RSS

Inceput de toamna…

19 Sep

autumn.jpg

Stiu ca atunci cand englezii nu au despre ce sa mai vorbeasca incep sa discute despre vreme. Culmea…mie chiar mi se pare interesant sa vorbesc despre asta pentru ca intr-un fel sau altul ne afecteaza pe toti. Mi se pare important sa observ ceea ce e in jurul meu, asta e primul lucru pe care il fac atunci cand deschid ochii. Nu imi place sa dorm cu draperiile de la geamuri trase pentru ca atunci cand ma scol sa observ vremea de afara.

Azi, cand m-am trezit m-am intrebat daca nu cumva e inca foarte dimineata caci nu era lumina destula. Insa nu, doar ca azi e o zi posomorata. Ma intrsiteaza un pic venirea toamnei. Ma intristeaza diminetile reci si posomorate, ploile indelungate si plictisitoare si nu in ultimul rand serile racoroase cand trebuie sa imi iau o jacheta pe mine pentru a iesi afara. Toate acestea imi amintesc ca nu mai este vara…s-a dus vacanta, libertatea si nu urmeaza decat rutina zilnica din bancile facultatii.

Un pic de frumusete exista in orice. Nu pot sa critic toamna fara sa remarc coloritul copacilor. Nu e de mirare ca mama e inebunita atunci cand pe desktop pun un frumos peisaj de toamna.

 
7 comentarii

Scris de pe Septembrie 19, 2006 în Vremea

 

7 responses to “Inceput de toamna…

  1. alexandru

    Septembrie 19, 2006 at 9:35 am

    vezi ca se poate asa asa :d un inceput promitator vezi ca poti pup dulce :*

     
  2. darkjade

    Septembrie 19, 2006 at 9:38 am

    dap…thx for being nice 🙂

     
  3. Jo

    Septembrie 19, 2006 at 2:18 pm

    mie-mi place toamna. ador racoarea de afara dupa zapuseala aia nesuferita. si-mi place si ca vine scoala 🙂

     
  4. Corina

    Septembrie 19, 2006 at 3:27 pm

    Hai iti cant ceva de toamna ca sa nu te intristezi: Lasa-mi toamna pomii veeeerzi; Uite, ochii mei ti daaaaau si nu mai stiu…
    P.S:cine e alexandru care te pupa dulce?

     
  5. darkjade

    Septembrie 19, 2006 at 3:30 pm

    daa…..m-am inviorat foarte tare:)) …
    P.S.: :|…

     
  6. Jo

    Septembrie 19, 2006 at 6:39 pm

    Pe mine m-a amuzat cantecelul. Thanks, Corinel.
    Si vai, indiscrete intrebari pui si tu !

     
  7. alexandra

    Octombrie 4, 2010 at 11:44 am

    Bine punctat….imi place parerea ta despre toamna si trebuie sa recunostem ca fiecare anotimp ne incanta cu un colorit aparte…cat despre temperaturi este discutabil: unora ne place caldura altora frigul ….poate ca de aceea exista aerul conditionat ca sa ne impace pe toti….vara ne scapa de calduri, iar iarna ne scapa de frig….apropo de asta gasiti preturi super pe http://www.aerconditionat.net

     

Lasă un răspuns

 
