RSS

Planuri de viitor…

21 Sep

Nu m-am gandit niciodata ce o sa fac peste 10 ani. Nu mi-am facut griji pentru viitorul meu pentru ca intr-un fel stiam (si inca stiu…sau poate doar cred) ca o sa fie bine. Dar in ultima vreme ma gandesc ca peste 2 ani termin facultatea si totul o sa se schimbe. Indiferent ca esti la scoala,liceu sau facultate statutul de elev nu se schimba. Vorba mamei…singura mea grija este invatatul. Dar ce o sa se intample cand termin facultatea? Totul o sa se schimbe, totul o sa fie altfel. Mi-e frica intr-un fel de aceasta schimbare. Nu mi-e teama ca nu o sa imi gasesc un loc de munca asa cum imi doresc (cu toate ca ar trebui) dar mi-e frica de viata de adult…. Mi-e frica de atatea responsabilitati!

 
2 comentarii

Scris de pe Septembrie 21, 2006 în Zi de zi

 

2 responses to “Planuri de viitor…

  1. Jo

    Septembrie 22, 2006 at 12:39 pm

    Eu trebuie sa invat sa gatesc 😦

     
  2. darkjade

    Septembrie 22, 2006 at 1:32 pm

    daaaaaaaa….si eu….chiar ma bate mama la cap ca nu stiu sa fac nimic

     

Lasă un răspuns

 
