RSS

Tristete…

28 Sep

000_060602_291.jpg

Ma simt asa de trista de la un timp. Fiecare zi e complet la fel si m-am saturat de monotonie. Ma uit pe geam si parca si vremea imi impartaseste starea. Totul e apasator si parca si picaturile de ploie sunt lacrimi. Uneori afara se mai insenineaza dar sufletul meu ramane la fel de negru si ma intreb daca va mai rasari soarele si pentru mine.

As vrea sa evadez undeva in trecut sau in viitor as vrea sa treaca totul si sa uit de tot ce ma face trista. Imi amintesc un vis de acum cateva zile…eram la scoala si eram fericita. Stiam ca am fost candva trista dar nu-mi aminteam de ce. Dar m-am trezit…

 
2 comentarii

Scris de pe Septembrie 28, 2006 în Zi de zi

 

2 responses to “Tristete…

  1. iuga nicoleta

    Octombrie 22, 2006 at 11:51 am

    inteleg cel mai bine aceasta stare..trec printr-un moment asemanator

     
  2. catalin

    Noiembrie 4, 2006 at 11:30 am

    In general dupa ploaie sunt sanse sa apara soarele , eu cand imi doresc ceva incerc sa pun acea dorinta intr-un plan mai departat si surpriza de multe ori se intampla lucruri neasteptate .

     

Lasă un răspuns

 
