RSS

Imi plac veveritele!

01 Oct

Mi-am dat seama acum 10 minute de asta! Da, imi plac veveritele. Imi plac pentru ca sunt micute si dragalase si au o coada stufoasa. Imi place cum tin o aluna intre labute si cum sar ca adevarati acrobati din copac in copac. Anul acesta am tot avut ocazii sa observ una de aproape si pot sa spun ca m-am indragostit de acest mic animal. Categoric, in cadrul preferintelor mele in domeniul animalelor veverita urca pe 3 dupa pisica si iepure.

Mi-as dori ca macar o data sa tin una in mana. Cred ca ar incapea intr-o palma … un mic ghem de blanita cafenie intr-o palma….

 
6 comentarii

Scris de pe Octombrie 1, 2006 în Pets

 

6 responses to “Imi plac veveritele!

  1. hairylemur

    Octombrie 2, 2006 at 11:06 am

    Daca vrei sa vezi multe veverite poti sa faci asta in Muzeul Satului. Acolo sunt aproape peste tot, doar ca nu sunt atat de „domestice” ca cea din Sinaia…

     
  2. darkjade

    Octombrie 2, 2006 at 11:10 am

    Pai eu de obicei in Herastrau le vad. De fiecare data cand ma duc vad cate 344 veverite pe putin.

     
  3. arhitectul

    Octombrie 2, 2006 at 8:12 pm

    Nu stiu daca chiar vrei sa tii una in mana; e totusi putin mai salbatica decat o pisica, membrele ei se termina cu niste gherute foarte ascutite, cum ar putea scrie intr-un manual pe intelesul tuturor, face cu greu deosebirea intre oameni si copaci, de la palma pana sub maneca e o distanta prea mica, o camera este la randul ei mai mica decat o padure si pare ca poate fi stapanita mai usor iar veverita este un animal uneori prea agil.

     
  4. darkjade

    Octombrie 2, 2006 at 8:16 pm

    bine atunci rectific:))…mi-as dori sa tin una in mana daca ar fi dresata sau sedata.

     
  5. SabiaCuLuneta

    Octombrie 3, 2006 at 3:13 pm

    arhitectul a scris:
    „face cu greu deosebirea intre oameni si copaci”

    Pwahahahahaha!!! =)))))
    Buna asta. :))

     
  6. slowdeephard

    Octombrie 17, 2006 at 8:30 pm

    pentru mine arata ca un sobolan cu coada pufoasa… dar vorba aia, „sticking feathers up your ass won’t make you a chicken…”

     

Lasă un răspuns

 
