RSS

Nu Te Mai Uita La Mine!

01 Oct

Stateam pe o banca si priveam in gol. Eram doar eu si gandurile mele. Un grup de persoane a trecut prin fata mea. Cred ca au fost 4 sau 5. Am privit prin ei asa cum imi place mie sa privesc de obicei. Ma uit la totul si la nimic.  Cateva momente apoi aud ca striga unu dupa mine: „Draga mea, de ce te uitai la noi?”. A spus-o pe un ton asa amenintator ca mai avea un pic si imi dadea una. Am ramas si eu mirata.  De cand privitul e o insulta? Ah…si nici macar nu ma uitasem la ei….Paranoia!!!!!!!

 
2 comentarii

Scris de pe Octombrie 1, 2006 în Freak...

 

2 răspunsuri la „Nu Te Mai Uita La Mine!

  1. SabiaCuLuneta

    Octombrie 2, 2006 at 5:41 pm

    :))
    Daca erau baieti, nu cred ca ai inteles exact tonul.

     
  2. darkjade

    Octombrie 2, 2006 at 5:54 pm

    erau si baieti si fete 😐

     

Lasă un răspuns

 
