RSS

Baiatul…ciudat….

05 Oct

Acum ceva vreme am avut drum pe la Universitate si cum imi place mie am facut drumul Universitate-Romana pe jos. Imi place uneori sa ma uit la lume si am remarcat un baiat…in jur de 20, 20 si ceva de ani, par lung prins in coada, dragutel…dar habar nu aveam cat de ciudatel e. Era in fata mea…l-am vazut uitandu-se in primul cos de gunoi…ok si eu as face asta din curiozitate. A urmat al doilea cos de gunoi si a facut acelasi lucru…si tot asa. De ce se uita in toate cosuruile de gunoi???? M-am gandit cine stie, poate cineva aruncase inelul de logodna al prietenei sale intr-un cos de gunoi si el il cauta. Nu, nu parea un amarat…era chiar bine imbracat si deci nu avea de ce sa caute printre gunoaie. Nu puteam sa imi explic ce cauta in cosurile de gunoi. Azi l-am vazut din nou…si l-am recunoscut nu dupa figura ci pentru ca se uita in fiecare cos de gunoi…Pacat de el!

 
7 comentarii

Scris de pe Octombrie 5, 2006 în Freak...

 

7 responses to “Baiatul…ciudat….

  1. hairylemur

    Octombrie 5, 2006 at 8:20 pm

    L-am vazut si eu pe tipul ala si chiar de mai multe ori intr-o zi – si cand mergeam spre facultate si cand ma intorceam acasa si cred ca merge pe un trotuar intr-un sens si pe celalalt trotuar in celalalt sens.

     
  2. darkjade

    Octombrie 5, 2006 at 8:34 pm

    LOL! Chiar ma intreb ce e cu el…mi s-a parut asa ciudat!

     
  3. SabiaCuLuneta

    Octombrie 6, 2006 at 9:13 am

    Tipul ala se plimba dintotdeauna pe acolo si cauta prin cosurile de gunoi. Nuj daca e chiar asa de dragutel si are 25 – „25 si ceva” de ani.
    Nu numai ca nu arata a fi prapadit, mai umbla si cu o casca in ureche. Nu prea vezi amarati carora sa le arda de muzica. Sau poate nu asculta muzica, cine stie?
    Am ramas cu gura cascata cand l-am vazut prima data.

     
  4. kawakawa

    Octombrie 15, 2006 at 2:32 pm

    Îl ştiu şi eu de ceva vreme, un an, poate doi… odată chiar am fost tentată să îl întreb ce anume caută, dar…omul ăla are nevoie de un psiholog, nu de întrebări tâmpite.

     
  5. slowdeephard

    Octombrie 17, 2006 at 8:27 pm

    si psihologul pune intrebari tampite… de fapt este platit exact pentru a pune intrebari tampite

     
  6. castelana

    Octombrie 31, 2006 at 10:36 am

    hm…eu deja sunt obisnuita cu el.nu e zi in care eu sa fiu pe la universitate/romana si el sa nu fie acolo.am auzit chiar o barfa:el ar fi tipul care verifica daca astia care impart pliante le arunca la cosul de gunoi.suna bine explicatia.

     
  7. geo

    Martie 9, 2007 at 9:37 am

    Ascultati la batranul baci.

    Tipul pe care voi il vedeti cautand prin cosuri nu are probleme psihice , si nici nu are treaba cu fluturasii.
    Este comisionar de „bilute” daca intelegeti ce vreau sa spun.
    Faptul ca poti sa-ti potrivesti ceasul dupa el este o garantie ca nu controleaza pe nimeni de fluturasi aruncati etc.
    Are de ridicat la ore fixe marfa.

     

Lasă un răspuns

 
