RSS

Dezordine….

08 Oct

Sunt o persoana dezordonata…nu e nevoie sa mi se spuna asta pentru ca stiam si singura. Si ce daca mi-am spus? Pot sa traiesc si asa…Nu ma deranjeaza mormanele de carti si caiete de pe birou, sau hainele aruncate in pat sau cd-urile imprastiate pe biblioteca sau pe undeva prin birou. Pot sa gasesc tot de ce am nevoie atunci cand e dezordine pentru ca, chiar daca suna absurd, stiu unde sa caut. Dar azi m-am ciocnit de dezordine…poate pentru prima data.  Cautam sa trag niste foi la imprimanta si mi-am blestemat zilele. Intai am dat la o parte dvd-rile si foile de pe imprimanta si le-am pus alaturi dar au cazut pe jos…le-am adunat si am vrut sa le pun pe birou dar nu mai aveam unde. Intr-un final am gasit un coltisor unde sa le inghesui si am deschis o usita de la birou sa imi scot foi pentru imprimare. Pare incredibil, dar am asistat la un adevarat scenariu de film, caci in clipa in care am deschis usa tot ce era inauntru a cazut la picioarele mele….Din nou nervi si blesteme. Dar singura vinovata sunt eu! Si nu am facut nimic ca sa schimb aceasta stare de dezordine…am lasat totul asa cum era si am revenit la dezordinea de dinainte. Comoditate…

 
2 comentarii

Scris de pe Octombrie 8, 2006 în Zi de zi

 

2 responses to “Dezordine….

  1. hairylemur

    Octombrie 8, 2006 at 1:59 pm

    :)) Si eu am o dezordine totala in lucruri si cand am nevoie de ceva stiu exact unde gasesc. Eu numesc asta „ordine in dezordine”. De fiecare data cand imi umbla cineva in lucruri sa faca ordine sunt pierdut – nu mai stiu unde e nimic si dureaza mult pana sa gasesc ceva – pana fac iarasi ordinea mea…

     
  2. darkjade

    Octombrie 8, 2006 at 2:30 pm

    da…asa patesc si eu cand mama cica imi face curatenie. Si i-am spus de atatea ori sa imi lase dezordinea si mizeria me in pace.

     

Lasă un răspuns

 
