RSS

Calamitatile…traiului la bloc

09 Oct

Stateam linistita la calculator; ascultam Guns’n’Roses, rezolvam o problema la criptografie si vorbeam cu un prieten. Cand deodata…BUUUUUUUUUUUUUMM. Sincer m-am speriat. Nu stiam ce e. Se auzea din baie. Mi-am imaginat ca asa se aude apa prin tevile de la baie…da apa uneori scoate zgomote tare ciudate. Par chiar infioratoare cand esti singur acasa si e noapte.  Mi-a fost frica pe moment sa ma duc ce e…Parca imi veneau in minte toate povestile cu fantome auzite pana acuma. Vroiam sa iau o cruce si sa ma duc sa ma uit ce e sau sa fug pur si simplu. Mi-am luat inima in dinti si m-am dus…nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca peretele meu de la baie se transformase intr-o adevarata cascada. Si am rasuflat usurata intr-un fel…nimic malefic! Doar inundatie….

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Octombrie 9, 2006 în Zi de zi

 

Lasă un răspuns

 
