RSS

I’m the one….

10 Oct

Oh…chiar acum ma gandesc la asta. Cine sunt eu ca sa ii consider pe altii ciudati cand si eu sunt la fel? Sigur, cu totii suntem ciudati intr-un fel sau altul, in propriul nostru fel, doar ca unii ies in evidenta mai mult. Cred ca pana la urma e o problema de control. Poate ca nu ma arata lumea cu degetul inca pentru ca nu ma comport ca atare dar daca ar fi sa ne comportam exact asa cum suntem…atunci cum ar fii lumea?

Revenind la mine sunt ciudata pentru ca am ajuns la concluzia ca eu condamn tot ceea ce e normal in lume. Da, nu imi place sa ma conformez realitatii, nu imi place sa fiu ca ceilalti. Poate ca intr-un fel sunt invidioasa ca nu am ce au oamenii normali dar daca as fii ca ei nu stiu daca m-as simti fericita. M-as simti stearsa, fara vise. Mi-ar muri lumea mea interioara si as ramane goala. Simt ca o lume intreaga e in fata mea, ca se opune viselor mele si nu stiu daca pot sa mai lupt. Poate fac pe victima, poate imi place sa ma consider un martir, un erou pierdut intr-o lume plitisita si moarta. Nu mai stiu cand am dreptate si cand nu dar uneori gasesc speranta si imi spun ca daca lumea m-ar cunoaste cu adevarat atunci nu ar mai sta in calea fericirii mele si ar intelege ca dintr-o gloata omogena de oameni stersi, colorati in alb si negru, eu sunt punctul rosu. Ies in evidenta pentru ca pot sa schimb ceva.

Imi vin in minte versurile unei melodii…spunea ceva de genul ai inceput sa salvezi lumea pentru ca deja te salvezi pe tine. Eu, sunt primul om pe care ar trebui sa il salvez …uneori ma simt deja salvata iar alteori inca pic in gol si astept pe cineva sa ma prinda. Dar poate nu o sa mai cad in gol atunci cand o sa realizez ca eu sunt cea care trebuie sa ii prinda in brate pe altii si sa ii salveze…abia atunci ma voi fi salvat pe mine.

Now I’m a little freak, aren’t I? 🙂

 
9 comentarii

Scris de pe Octombrie 10, 2006 în Freak...

 

9 responses to “I’m the one….

  1. SabiaCuLuneta

    Octombrie 11, 2006 at 9:21 am

    Yes, you are.
    Fuck the world!
    Fuck saving them!
    Ai grija la conjugarea verbului „a fi”!

     
  2. darkjade

    Octombrie 11, 2006 at 1:40 pm

    Nu asta era scopul! Nici pe departe intentia me nu era fuck them all pentru ca traim in colectiv si interactionam cu lumea intr-un fel sau altul. Atitudinea rebela si negativista nu aduce rezolvarea problemelor, cel putin in cazul meu…

     
  3. SabiaCuLuneta

    Octombrie 11, 2006 at 3:05 pm

    Nu am zis ca aia e intentia ta.
    Alea sunt sfaturile mele.

     
  4. hairylemur

    Octombrie 11, 2006 at 8:17 pm

    E mult mai bine sa traiesti viata dupa regulile tale, decat dupa regulile celorlalti… Imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu cred ca esti „a little freak”, cel putin nu dupa postul asta.

     
  5. darkjade

    Octombrie 11, 2006 at 10:13 pm

    @SabiaCuLuneta: si unde ajungi in situatia asta?
    @lemur: 🙂 I’m not a little freak? chiar asa? Atunci poate am eu o parere proasta despre mine…

     
  6. stefantalpalaru

    Octombrie 11, 2006 at 11:10 pm

    Nonconformismul nediscriminatoriu e cam acelaşi lucru cu integrarea cu orice preţ în societate, doar că în primul caz eşti mai cu moţ – victimizată pt. superioritatea ta…

     
  7. SabiaCuLuneta

    Octombrie 12, 2006 at 9:46 am

    Mister philosopher stefantalpalaru are mare dreptate.
    Dar respectiva afirmatie e valabila ca regula generala.
    In cazul de fata, nu prea e cazul, desi din text cam asa ar parea…

     
  8. kawakawa

    Octombrie 15, 2006 at 2:28 pm

    „Dar poate nu o sa mai cad in gol atunci cand o sa realizez ca eu sunt cea care trebuie sa ii prinda in brate pe altii si sa ii salveze”
    Mamă, de când mă chinui să-l fac pe un coleg anume să înţeleagă cuvintele citate!

    Da, există pe lumea asta oameni timizi, anxioşi etc, care par ciudaţi şi sunt judecaţi pe măsură de către cei ‘normali’.

    Dar tocmai acei oameni, obişnuiţi fiind cu singurătatea, au puterea să îşi revină singuri dintr-un necaz, pe când prietenii lor, ‘normalii’, când suferă o cădere, au nevoie de toată gaşca alături pentru a-şi reveni.
    => cei din prima categorie sunt mai puternici, deci pot să facă pentru semenii lor mai mult decât unul dintre cei ‘normali’.

     
  9. darkjade

    Octombrie 15, 2006 at 5:23 pm

    ^ o abordare interesanta, nu m-am gandit niciodata la asta

     

Lasă un răspuns

 
