RSS

Oameni buni cu suflet bun…

19 Oct

…si cu credinta in Dumnezeu. Va rog sa ma ajutati si pe mine. Suntem 6 frati, mama ne-a parasit (sau a murit) si ne creste bunica…nu mai stiu mai departe. Aud textele tot timpul. Nu condamn cersetoria…nu ii acuz pe amaratii care trec prin metrou in fiecare zi, din vagon in vagon, facand apel la mila calatorilor. Poate si eu as face la fel ca ei daca as fii in situatia lor. Dar ma intreb de ce spun toti aceeasi poezioara? Adica, o data, de doua ori merge, dar dupa aia oamenii deja o cunosc si nu mai impresioneaza pe nimeni. De Craciun e cel mai rau…mi s-a intamplat sa merg 5 statii cu metroul si la fiecare statie sa se urce „colindatori” toti „cantand” Deschide Usa Crestine. Ce s-a intamplat cu Domn Domn sa Inaltam, Steaua etc?  De ce spun toti acelasi lucru?

 
6 comentarii

Scris de pe Octombrie 19, 2006 în Zi de zi

 

6 responses to “Oameni buni cu suflet bun…

  1. Jo

    Octombrie 19, 2006 at 8:40 pm

    Probabil ca le-au testat pe toate si au vazut ca asta impresioneaza cel mai mult 🙂

     
  2. hairylemur

    Octombrie 19, 2006 at 9:48 pm

    Mie cel mai tare mi se pare cand trec aia cu Vasile(dar nu i-am mai vazut de mult) sau si mai misto cand trece prin tramvai(iarasi nu am mai vazut de mult) cate o cersetoare oarba si dupa ce coboara incepe sa numere banii primiti 😉

     
  3. darkjade

    Octombrie 19, 2006 at 10:03 pm

    :)) e tare asta cu cersetoarea oarba! Eu mai vedeam prin metrou „ologi” care atunci cand coborau din metrou se ridicau si plecau.

     
  4. slowdeephard

    Octombrie 20, 2006 at 12:09 pm

    da’ de aia mutzi nu comenteaza nimeni?… Atat de mutzi incat, daca ii iei tare, incep sa negocieze pretul jucarelelor pe care le vand cat se poate de VERBAL.

     
  5. darkjade

    Octombrie 20, 2006 at 12:12 pm

    da…dar macar astia ofera ceva la schimb…cersetorii obisnuiti doar cer!

     
  6. stefantalpalaru

    Octombrie 20, 2006 at 7:19 pm

    n-am mamă
    n-am tată
    m-a făcut o mătuşă
    stătea capră după uşă

     

Lasă un răspuns

 
