RSS

I don’t like you, Fifi….

20 Oct

M-am simtit de curand ca un personaj dintr-o schita a lui Caragiale. Am facut o vizita unei prietene, care sta la curte. Mergeam linistita spre intrarea in casa cand, aud in spate un fel de latrat…foarte subtire, pitigaiat chiar. M-am uitat in spate si am descoperit ca spre mine alerga furioasa o mica creatura. Era un catel…Mie mi-e frica de caini dar asta chiar nu reprezenta un motiv de teama. Parea prea inofensiv. Am intrat in casa si rautatea aia mica m-a urmarit…O da…si cat se agita…latra in jurul meu, mai mai ca se reprezea. Colega la care venisem a strigat-o pe nume (da este o ea):”Fifi, stai cuminte!” Dar ti-ai gasit sa stea…Fifi isi apara cu mult curaj teritoriul incercand sa ma intimideze. Ce bine imi amintea de Bubico! Cred ca exact asa mi l-am imaginat atunci cand am citit schita. un catel mic, parfumat si rasfatat. Nu, categoric nu mi-a placut de Fifi.

Azi am fost din nou la colega si surpriza…cine m-a latrat si a incercat sa ma sperie cand eram in curte? No wonder, Fifi. Cred ca antipatia e reciproca!

 
6 comentarii

Scris de pe Octombrie 20, 2006 în Pets

 

6 răspunsuri la „I don’t like you, Fifi….

  1. Jo

    Octombrie 20, 2006 at 9:02 pm

    Nici mie nu-mi place de Fifi.
    Cateaua naibii!

     
  2. darkjade

    Octombrie 20, 2006 at 9:06 pm

    Da…fifi e nesuferita! 🙂

     
  3. hairylemur

    Octombrie 20, 2006 at 10:38 pm

    Nu pretind ca eu dau nume normale animalelor (cainilor), dar mi se pare jignitor pentru un caine sa-l numesti „Fifi”…

     
  4. darkjade

    Octombrie 20, 2006 at 10:43 pm

    de ce? 🙂 Mie chiar mi se pare un nume potrivit pentru catelusul ala!

     
  5. hairylemur

    Octombrie 20, 2006 at 10:55 pm

    Mie mi se pare ca „Fifi” este nume de caine foarte alintat si, dupa parerea mea, daca il denumesti asa intentionezi sa il alinti foarte tare. Iar, iarasi dupa parerea mea, cainele ar trebui sa fie caine, nu sa-l tii de bibelou sau papusa(dar pana la urma exista caini si caini). Nu spun ca este un nume nepotrivit, doar ca mie mi se pare o jignire sa-ti numesti cainele asa…

     
  6. slowdeephard

    Octombrie 21, 2006 at 8:43 pm

    poate respectivul catzel e gay… Fifi e un nume potrivit pentru un caine gay…

     

Lasă un răspuns

 
