RSS

Privesc prin voi…

26 Oct

Mi se intampla zi de zi. Merg pe strada ma uit la totul si la nimic. Ii vad pe toti care trec pe langa mine si totusi nu vad pe nimeni. Poate suna stupid ceea ce spun dar e adevarat. Nu retin fetele oamenilor sau detalii legate de imbracaminte. De multe ori cand merg pe strada cu cineva persoana ce ma insoteste ma intreaba daca am observat chipul unui anumit om ce a trecut pe langa noi sau detalii legate de imbracaminte. Raspunsul meu…e mereu nu! Cred ca ar putea trece si un cunoscut pe langa mine si nu l-as recunoaste. Observ uneori unele fete, care imi amintesc de cineva sau care mi se par noi. E un pic ciudat dar cred ca majoritatea oamenilor au aceleasi fete…si uneori descopar fete noi. Imi place sa le privesc dar nu atat de mult incat sa devin insistenta. Tin minte si acum fete de demult ale unor straini ce i-am vazut o singura data: o tin minte pe fata cu parul in suvite in diferite culori si ochii de culoare verde-albastruie (nu am mai vazut asemenea ochi), sau pe baiatul ce mirosea a vanilie, pe fata cu ochii tristi (oare ce tragedie se ascundea dincolo de ochii ei inlacrimati?), pe baiatul in cercel in buza ( ce imi amintea de cineva drag) sau pe fetita ce o vad mai tot timpul la metrou (mi se pare desprinsa din Harry Potter nu stiu de ce).

Vad mereu acelasi lucru, acelasi scenariu si totusi e mereu diferit. Abia astept sa vina maine si sa privesc din nou la tot si la nimic.

 
Un comentariu

Scris de pe Octombrie 26, 2006 în Zi de zi

 

One response to “Privesc prin voi…

  1. slowdeephard

    Octombrie 27, 2006 at 3:16 am

    mmm vanilie 😀

     

Lasă un răspuns

 
