RSS

Ploua, ploua….

30 Oct

Oamenii sunt indispusi cand ploua. Sunt nervosi, tipa la tine fara motiv anume. Amuzant e ca in timp ce se tipa la mine eu ma gandesc daca mai ploua :). Am avut si eu perioade cand ploaia ma indispunea, dar azi mi-a placut sa ma plimb prin ploaie. Simteam picaturile de ploaie in crestet si simteam parca mii de degete mici imi faceau masaj. Pacat ca erau reci…

Cred ca e frumos sa privesti o zi cu ploaie de undeva de sus. E ca si cum ai vedea o groaza de umbrele plimbatoare…o multime de culori….pete de culoare intr-un oras gri si trist. Cine spunea ca negru e cea mai sumbra culoare??? Nu e asa, negru e misterioasa, frumoasa, simpla si totusi atat de complicata. Dar gri…gri e trista, obisnuita, monotona. Si asa vad si lumea…mai ales intr-o zi cu ploaie.

Zilele de toamne sunt triste, deprimante, te fac sa te gandesti la ce ai avut si nu mai ai, uneori te fac sa te gandesti la moarte. Dau uneori nu e asa….si nu pot sa spun de ce azi m-am simtit diferit!

 
Un comentariu

Scris de pe Octombrie 30, 2006 în Vremea

 

One response to “Ploua, ploua….

  1. hairylemur

    Octombrie 30, 2006 at 11:45 pm

    Mie imi place ploaia si mi se pare minunat sa simti cum cade ploaia pe tine, chiar daca e rece…
    Sunt de acord – negru nu e o culoare sumbra, ci misterioasa.

     

Lasă un răspuns

 
