RSS

Magia Noptii

05 Noi

Nu sunt poeta sau scriitoare. Nu sunt artista, nu stiu sa cant sa dansez si nu am mai desenat demult. Dar unele lucruri ma impresioneaza atat de mult incat as scrie romane despre ele, le-as inchina slove sau galerii intregi de tablouri. Dar nu pot sa fac asta…sunt lucruri care doar se simt. Hear my story…

Am venit acasa seara. Venise noaptea de mult chiar daca nu era foarte tarziu. Pe strada nu mai era nimeni…totul pustiu. Magazinele inchise, nu se vedeau decat vitrinele colorate. Ma gandeam cat de populat e totul ziua, oameni care roiesc de peste tot, o multime de voci care parca imi toaca creierul. Acum nu mai era decat liniste, prea multa liniste. Un caine parasit si zgribulit de frig mi-a taiat calea. M-am speriat putin..dar nu aveam de ce…nu avea nimic cu mine, isi continua doar traiul mizer. Oameni…prea putini…decat niste manelisti izolati intr-un colt de drum care se injurau de mama. Mi-am dat seama ca asa mi-ar placea sa fie mereu…nu ma simt mai bine cu multi oameni in jur, parca ma simt si mai singura. Asa macar eram doar eu si singuratatea mea, si noaptea langa mine.

Pe drum nu veneau masini si am facut ceea ce imi place mereu sa fac noaptea…sa merg pe mijlocul strazii. Asteptam sa vad faruri venind din fata sau sa aud un claxon din spate dar nimic…Ma simteam libera asa…eram stapana strazii. Cand am cotit spre casa un ultim eveniment m-a marcat: luna. Nu nu sunt o romantica, nu imi pun dorinte cand rasare luna plina, nu ma gandesc ca ea imi alina clipele de singuratate…doar ca uneori imi place sa o privesc. Era alba, rotunda si acoprita de pacla. Arata ciudat. Si mai ciudat arata cand am privit-o printre pomi…parca transformase frunzele rosii ale copacilor in sange…

Mi-a placut seara asta…pentru o clipa m-am simtit un copil al noptii, intunecata, sumbra…oh da…cred ca mi se potriveste 🙂photo-0059.jpg

P.S: Nu m-am putut abtine sa nu fac poza asta…

 
3 comentarii

Scris de pe Noiembrie 5, 2006 în Zi de zi

 

3 răspunsuri la „Magia Noptii

  1. SabiaCuLuneta

    Noiembrie 6, 2006 at 10:57 am

    Da, a fost o luna foarte frumoasa azi-noapte. Eram in Cismigiu; iluminatul electric nu functiona. Cand s-au miscat norii, era suficienta lumina de la Luna incat sa citesc compozitia de pe eticheta sticlei de Cola.
    Forte frumoasa Luna azi-noapte. Too bad no werevolves were around to howl…

     
  2. slowdeephard

    Noiembrie 8, 2006 at 2:43 pm

    erau si werewolves, nu i-ati cautat voi unde trebuie…

     
  3. SabiaCuLuneta

    Noiembrie 9, 2006 at 9:59 am

    :))

     

Lasă un răspuns

 
