RSS

Seriale ciudate

05 Noi

Am o pasiune pentru lucruri ciudate imprevizible. Nu e de mirare ca am preferat mereu serialele si filmele SF si horror. De curand, mi-am descoperit o noua pasiune, si anume serialele La Limita Imposibilului si Zona Crepusculara. Mi-aduc aminte ca erau la tv atunci cand eram eu mai mica, dar nu prea ma uitam la ele pentreu ca mi se facea somn si ma culcam. Slava Domnului ca acum exista Internetul si pot sa imi iau aproape orice imi doresc sa vad.

Revenind la cele doua seriale, am inceput zilele astea sa downladez epsidoade de pe dc++. Unele le mai vazusem dar altele sunt total noi pentru mine. Marea surpriza pentru mine a fost sa descopar ca initial Zona Crepusculara a fost un serial aparut in 1959. Am downladat si un episod vechi si cu toate ca era alb negru si cadrul un pic cam demodat (nu sunt o amatoare a filmelor vechi) pot sa spun ca mi-a placut la nebunie. In cazul acestor filmulete (caci un episod dureaza aproximativ 30 de minute) finalul e cu totul surprinzator. Uneori il intuiesc dar de cele mai multe ori nu. Si ma bucur cand sunt surprinsa:)…cat imi plac surprizele!!

Asa ca recomand la totii fanii genului The Outer Limits si The Twilight Zone!

 
3 comentarii

Scris de pe Noiembrie 5, 2006 în Critica de Film

 

3 responses to “Seriale ciudate

  1. slowdeephard

    Noiembrie 6, 2006 at 3:32 am

    Chiar ne spuneau la facultatea ca Zona Crepusculara e pana la urma un exemplu foarte bun de urmat in materie de film-making si in special in ceea ce priveste plot-pointul (finalul neasteptat de care vorbesti si tu). Da, imi amintesc ca erau vineri noaptea la PROtv, dupa Dosarele X . Si mie imi era cam frica sa ma uit…

     
  2. SabiaCuLuneta

    Noiembrie 6, 2006 at 10:51 am

    Eu mancam filmele astea 3 (Limits, Twilight si Dosarele) pe paine cand erau date la tv.
    Nu aveti idee cat ma chinuiam sa nu adorm ca sa le vad. Eh… the good days…

    La primele 2 ajunsesem sa intuiesc destul de des finalul.

     
  3. ccriticul

    August 18, 2007 at 11:28 pm

    sa nu uitam TALES FROM THE CRYPT !!!

     

Lasă un răspuns

 
