RSS

Vise neimpinite

08 Noi

Nu vreau sa transform acest post intr-un post prea personal dar ma gandeam azi in drum spre casa la visele neimplinite. Sunt convinsa ca toti dintre noi am avut astfel de vise…Eu de exemplu intotdeauna mi-am dorit ca jucariile mele sa prinda viata si sa ne jucam impreuna, sa am un prieten imaginar pe care sa il vad numai eu, sa am superputeri (si cred ca inca imi mai doresc asta🙂 ) si inca multe alte dointe…vise nebune de care nu imi amintesc in momentul de fata. Totusi am avut si dorinte normale ce nu s-au implinit inca si parca m-am saturat sa astept.

Totusi nu asta era scopul postului meu…mi-e greu sa inteleg un anumit fenomen: de cand eram mica mi-am dorit sa fiu intr-un anumit fel, sa am un anumit stil si cred ca am ajuns exact cum mi-am dorit. Si ma intreb acum, de ce sunt nefericita acum ca „visul” meu, prototipul meu de perfectiune s-a adeverit? Poate ca pana la urma dorintele noastre se implinesc, dar cum asta nu se intampla la momentul potrivit deja numai conteaza…

 
4 comentarii

Scris de pe Noiembrie 8, 2006 în Enigme

 

4 responses to “Vise neimpinite

  1. hairylemur

    Noiembrie 8, 2006 at 11:35 pm

    Eu, cand eram mai mic, mi-am dorit sa fiu intr-un fel sau mai degraba sa nu fiu intr-un fel si la un moment dat mi-am dat seama ca eram cum imi doream cu ceva timp in urma si tot atunci mi-am dat seama ca asta nu m-a facut mai fericit. Dupa ceva timp am ajuns la concluzia (nu stiu cat de intemeiata este) ca nu mi-am dorit ce trebuia, asa ca mi-am schimbat dorintele si incet, incet au inceput sa se implineasca si de data asta n-am mai fost dezamagit de rezultat…
    Si ce superputeri ti-ai dori sa ai?😀

     
  2. darkjade

    Noiembrie 9, 2006 at 9:40 am

    initial superforta…mi se parea grozav sa dai un pumn in perete si sa faci gaura:)…apoi a inceput sa ma pasioneze Spiderman si mi-am dorit si eu simtul paianjenului. Cand am inceput sa ma uit la X-men mi-am zis ca nici puteri vindecatoare nu e rau (vezi Wolverine). Acum cred ca m-as multumi cu orice…superputere sa fie😀 .

     
  3. SabiaCuLuneta

    Noiembrie 9, 2006 at 2:30 pm

    How about brain power?(Vezi Stephen Hawking)

     
  4. slowdeephard

    Noiembrie 9, 2006 at 11:06 pm

    da x men rocks! (eu inca sunt convinsa ca am super-puteri, doar ca nu le-am descoperit- si nu wolverine nu imi place, i’d rather go for Gambit *pletosu’*).

    Da, e adevarat, cand o dorinta se implineste prea tarziu nu mai are valoare…

    Pe de alta parte, dorintele implinite referitoare la propria persoana e normal sa nu aduca foarte multa satisfactie. E normal sa vrei mai mult, mai bine, mai.. altfel. Cred ca asta se numeste evolutzie…

     

Lasă un răspuns

 
