RSS

Fantome

21 Noi

Dupa numeroase filme cu fantome pe care le-am tot vizionat in ultimul timp am inceput serios sa ma intreb daca exista sau nu asemenea creaturi. Tin minte ca mai demult am facut un test pe net ce o sa se intample cu tine daca ai muri in momentul de fata si mi-a iesit ca o sa devin fantoma. Treburi neterminate…da as avea o multime..inteleg de ce m-as face fantoma. Dar sa nu vorbesc despre chestii deprimante pentru ca uneori ma gandesc poate prea mult la moarte si nu e bine. Am realizat recent ca viata merita traita si cu bune si cu rele si trebuie sa privim inainte…si in cazul meu ramane valabila o regula ce imi place sa cred ca eu am inventat-o…un lucru bun se intampla atunci cand te astepti mai putin.

Dar revenind la fantome…eu cred ca exista…ar fi imposibil sa fie atat de multi oameni care sustin ca au vazut asa ceva si toti sa minta. Imi aduc aminte cat de mult imi placeau povestile cu fantome spuse seara pe intuneric, cand toti ceilalti dormeau. Imi aduc aminte reactia prietenei mele care se speria intotdeauna….imi placea sa o sperii. Si poate ca altfel si eu m-as fi speriat dar vazand-o pe ea realizam ca se teme mai mult decat mine…Asa macar credeam ca-s curajoasa.

Am avut nu de putine ori gandul ciudat ca o sa se intample ceva care o sa ma sperie, ca o sa apara o mana rece si moarta ce o sa ma apuce de picior in timp ce astept sa adorm, ca o sa vad o fata hidoasa cand o sa deschid ochii sau ca o forta invisibila o sa ma ridice din pat si o sa ma faca sa plutesc. Imi era frica sa ma gandesc la astea, dar inca ma gandesc uneori si inca ma tem. Nu neg ceea ce nu am experimentat si sincer nici nu vreau sa experimentez vreodata!

 
30 comentarii

Scris de pe Noiembrie 21, 2006 în Enigme

 

Etichete: , , ,

30 de răspunsuri la „Fantome

  1. slowdeephard

    Noiembrie 21, 2006 at 11:04 pm

    si mie imi plac povestile cu fantome. si filmele. cat despre cei ce sustin ca le-au vazut… oamenii vad in general multe lucruri care nu exista, in alti oameni sau in jurul lor. Le acord totusi the benefit of a doubt dar nu as vrea niciodata sa am certitudinea ca ei au dreptate 🙂

     
  2. darkjade

    Noiembrie 22, 2006 at 10:57 pm

    mda…asa e oamenii vad chestii ce de mult ori nu exista. E surprinzator ce iluzii ne poate provoca mintea noastra.

     
  3. medeea

    Martie 3, 2007 at 1:09 pm

    nu exista fantome………… daca noi ne tot gandim, mintea noastra o sa produca niste iluzii prin care noi o sa vedem prosti……….. si inebunim!!!!!!!

     
  4. danutza

    Iulie 8, 2007 at 1:30 pm

    nu neg k ar exista fantome, dar tot timpul sa te gandesti la lucruri de genul acesta este prea de tot….incerk sa uiti si traiesteti viata asa qm iti place FARA FANTOME ((DALE *****))

     
  5. drama queen

    Iulie 21, 2007 at 1:38 pm

    stiu ca a trecut mult 🙂 dar abia acum am gasit site-ul asta din greseala si…wooow…ce ai scris la inceput…viata cu bune si rele…ca un lucru bun se intampla atunci cand te astepti mai putin..si restul…cam dupa astea imi ghidez eu viata..si mi se pare uimitor ca cv gandeste ca mine…aproximativ…a..si sa nu deviem de la subiect..in legatura cu fantomele…uneori stau si ma intreb:doamne sunt nebuna?? adica sunt.:)..dar..eu chiar cred in fantome? si da..cred..dar cand zic fantome…ma gandesc la niste spirite..ceva care e posibil sa existe doar in mintea mea..ceva ce pot sa vad numai eu…cum e si cu visele o manifestare a subconstientului nostru…asa si cu astea..numai ca avem „ochii deschisi” ca sa zic asa…nu stiu daca e clar…uite…daca mie mi`a murit cineva..sa zicem..la care tineam foarte mult..normal ca acea persoana ori o sa o visez ori o sa apara ziua in timp ce ma uit la televizor ca o proiectie a imeginatiei mele..e foarte ciudat..dar nu imposibil..si am trecut prin astea…nu vorbesc degeaba…oricum eu cred in fantome..nu 100% dar cred…si inca ceva..asta nu trebuie sa shimbe viata unui om cu nimic…si in dumnezeu credem dar ne da semne ? nu…asta inseamna ca nu exista?nu..sunt multe de zis…dar deja am adormit pe tastatura…:)

     
  6. roxana

    Iulie 30, 2007 at 5:12 pm

    da stii si eu am dat peste site asta din greseala cautam si eu cv pe net int sa ma fac si pe me sa ma lamureask q unele lucruri nu pot sp chiar q putere k cred in fantome dar ador lucrurile inexplicabile si ma fascineaza mereu kand aud kate o posibilitate k exista fantome si aparitii care sunt vz de oamneni dovezi puternice yo nusht sincer ce sa ami cred…………….

     
  7. darkjade

    Iulie 30, 2007 at 9:50 pm

    eu una nu am vazut nimic inexblicabil pana acum dar mi s-a povestit recent despre o sedinta de spiritism facauta in joaca de niste copii. Culmea e ca s-a dovedit sa nu fie o joaca asa cum credeau ei…

     
  8. angel dya

    Septembrie 20, 2007 at 6:09 pm

    ppffai .. nuj cu ci sa incep .. pt inceput ..o sa anuntz .. NU CRED IN FANTOME!! cum a zis cineva mai sus ..si p mine ma fascineaza supranaturalul si lucrurile inexplicabile ..:x ..totusi ..totul are o limita ..:d ..am vazut si yo tot felu de (scuzati-mi expresia)kkturi de astea cu fantome,cu spirite cu ma-sa cu taktu ..:d .. poate exista si in aceste lucruri o samantza de adevara da totusi .. unii cred in fantome altzii nu .. pana p la 9-10 ani credeam si yo .. aqu … eh .. dupa toate tamenii si toate pasasutele si toate panaramele vazute p net knd am cautat de curiozitate :”fantome” mi-am dat seama k t totu FAKE !:p .. aqu va las .. k m-a luat plictiseala de knd tot scriu .. dak vretzi sa vb cu mine ceva ..idu meu ii sweet_di13 ..poopz all

     
  9. drama queen

    Octombrie 16, 2007 at 5:52 pm

    ai putea sa faci un mic efort sa vorbesti in romana? wtf…

     
  10. ce oameni dilii

    Octombrie 20, 2007 at 9:23 pm

    hei lume!!!!:D heloooooo nu exista fantome aveti incredere
    in mn:D

     
  11. ralucutza

    Decembrie 8, 2007 at 7:00 pm

    sunt destul de mica si totusi nu ma pot abtine sa nu ma uit la chestii paranormale……chiar dc nu vreau nu ma pot abtine si ma uit apoi adorm f greu.nu stiu dc exsita fantome sau nu dar stiu un lucru MA SPERIE.mie frik sa nu ma trezesc noaptea si sa vad o fata uitandu se la mn….cred ca as face infart si p deasupra tresar la orice zgomot.am 12 ani dar cred ca am nevoie de un psiholog chestiile astea nu ma lasa sa dorm si presimt ca inebunesc.sper sa nu radeti de mn:d

     
  12. darkjade

    Decembrie 8, 2007 at 9:14 pm

    stai linistita…eu am cu 10 ani mai mult ca tine si inca mai tresar la zgomotele bruste. Incearca sa te linistesti si sa urmaresti mai putine filme cu fantome;) .

     
  13. raluca

    Ianuarie 24, 2008 at 9:07 pm

    vai doamne voi nu ati trait experienat?/ eu da .si asta e adevarat pt uni nu

     
  14. andrei

    Martie 12, 2008 at 2:04 pm

    eu nu cred in fantome dar nu exista fantome sunt filme refacute si nu ezista

     
  15. cris

    Martie 23, 2008 at 4:13 am

    eu stau la casa de multe ori mi se intampla sa merg la baie si se vad umbre si tot felul de zgomote nu stiu daca sunt fantome dar or ce ar fii e asa ca cei care nu cred si nu au vazut e pt ca nu vor sa accepte ca exista

     
  16. adina

    Martie 30, 2008 at 10:26 am

    nu se stye sigur dak exista fantome sau nu

     
  17. darkjade

    Martie 30, 2008 at 12:03 pm

    Interesanta dezbatere! sceptici vs martori directi ai aparitiilor! 🙂

     
  18. stafia rosie

    Aprilie 30, 2008 at 5:38 pm

    sa stiti ca noi avem multe fantome in caasa si maria se sperie de ele. ele sunt foarte prietenoase si o invita pe maria la o vacanta a morti ea refuza dar nu mai are mult si se duce cu
    ele acolo la o cafea si o tigara. farsa de 30 aprilie.

     
  19. monstrul

    Iulie 25, 2008 at 3:23 pm

    dar unde ai gasit testul

     
  20. darkjade

    Iulie 25, 2008 at 10:05 pm

    test?

     
  21. snlwithdjc

    Ianuarie 17, 2009 at 12:36 pm

    va rog sa ma ascultati si pe mn 🙂
    eu ma uitam pe discovery cu fantome dinastea..si totusi sunt foarte sensibil si din prima searaa visam lucruri neobisnuite dar totusi chair daca nu prea rezist la chestii dinastea imi place sa descoper secreete,,asta sunt eu..
    Si mereu patesc ca in casa sa aud lucruri scartzaieli si cel mai rau imi pare ca nu indraznesc sa le spun paruntilor mei ..celor apropiati ..SIGUR VOR CREDE CA SUNT NEBUN..eu sunt 90% ca exista ..
    si uitati in america cate fantome exista…stiti si dc/?ei nu sunt ca noi le facem de 40 de zile praznic ,le aprindem o lumanare facem pomelnic..ei poate ii ingroapa poate nu si nu le pasa de ei si de aceea nu ii lasa in pace..vor si ei hrana daca intelegeti ce vreau sa zic

     
  22. darkjade

    Ianuarie 21, 2009 at 3:33 pm

    ^ Nu ma pricep foarte bine sa iti dau sfaturi, dar cred ca ar trebui sa discuti cu familia despre zgomotele din casa. poate ca si ei le aud, dar nu vorbesc despre asta.

     
  23. crookedlinez

    Ianuarie 21, 2009 at 9:22 pm

    fantomele sunt niste creaturi foarte subiective din punctul meu de vedere, adica… depinde de noi daca exista sau nu. eu cred ca fantomele sunt produse in totalitate de mintile noastre, pot fi o nevoie patologica de afrimare, ca in cazul a drama queen (ar fi fost de ajuns numele) sau din cauza unor traume in legatura cu aceste fenomene, traumele fiind farse sau orice altceva. Dar asta e numai pararea mea, adepta a fizicii in teoria fantomelor.

     
  24. 15

    Februarie 8, 2009 at 1:31 pm

    am vazut o parte dintr-un film k fantome si chestii dastea….era vb de un vas care disparuse…..si il gaseste un tip impreuna k un echipaj…..apoi tipu respectiv afla k si parintii lui au disparut p acelasi vas…..nu l-am vazut tot….si nu mai stiu km se numea filmu….POATE IMI ZICE SI MIE CINEVA !!! PLSSS

     
  25. L'style

    Februarie 13, 2009 at 8:13 pm

    Dupa cate am citit aici,ori nu ati avut „intamplari ciudate”ori refuzati sa recunoasteti ca defapt toate chestiile inexplicabile nu se petrec intamplator.Totul e adevarat,si fantomele sunt reale.;)nu am chef sa dau exemple ca dupa’o sa ma credeti nebuna;)).Voi haliti tot ce e in pas cu moda”credeam pe la vreo 10 ani in fantome sau …etc”in fine.Treziti’va la realitate,e o lume in care se petrec multe lucruri stranii.Daca are cineva ceva de „lamurit” id:fre3_spirit14

     
  26. deliutza

    Martie 26, 2009 at 8:07 pm

    ji pe me ma pasioneaza tot ce tine de paranormal, fantome chestii. nu pot sa zic niki k as crede niki k nu as crede in fantome dar pana la urma cred pentru k orice se poate intampla pana la urma………..ji kiar cunosc persoane carora li sau intamplat tot felul de chestii ciudate…………….cn vrea sa vb cu o „obsedata de supranatural” (am glm) sa ma caute la id delia_ionela96

     
  27. darkjade

    Martie 26, 2009 at 10:26 pm

    Am rugamintea ca ori de cate ori comentati pe acest blog sa folositi un limbaj LIZIBIL (a se citi nu de mess) si corect gramatical.
    Multumesc pentru interesul la articolele publicate dar totusi sa respectam cateva principii de bun simt estetic, lingvistic si moral!

     
  28. Alina

    Februarie 6, 2010 at 4:15 pm

    as dori sa vb cu personae care au vazut fantome.:D…..alyyy_zzzz

     
  29. cristina

    Martie 12, 2010 at 5:01 pm

    nu cred in prostiideaste cop[ilaresti daca voi credeti inseamna ca sunteti niste fricosi…………! si mie imi plac filiele cu fantome dar sa nu exageram ……… ” fantomele din filme sunt toate modificate pentru a speria oamenii ce nu intelegeti sunt modificate daca ar fii reale lumea toata ar murii poentru ca iar speria si lumea poate sa faca chiar si infart !

     
  30. Mariana.Zaharia

    Aprilie 11, 2011 at 6:23 pm

    voi nu credeti in fantome sau in spirite pt ca nu ati avut nici o intamplare inexplicabila!dar va spun cu certitudine de 100% ca fantomele exista !pot spune ca nici eu nu credeam inaite dar….dupe ce mi s-a intamplat ……….pot spune ca ma gandesc de doua ori inainte sa spun ca u exista…!

     

Lasă un răspuns

 
