RSS

Lectia de oftalmologie

22 Noi

M-am gandit sa scriu astazi despre privire. Uneori cred ca pot citi un pic din oameni cand ma uit in ochii lor. Imi place de obicei sa ma uit in ochii oamenilor seriosi poate chiar sumbrii. Imi place o privire ce simt ca ma despica…cred ca imi plac spancenele incruntate. Cearcanele alungite si privirea intunecata chiar pierduta uneori ma fac sa ma gandesc la lumea mea proprie…si intunericul lor imi aminteste de propria mea bezna.

Am vazut ochi inlacrimati si frumosi de fata, ochi visatori de baiat, sau ochi plini de amintiri ale batranilor si am vazut pur si simplu…ochi. Nu stiu despre altii…dar ochii rimelati prea tare si fardati mie nu imi spun nimic. Am incercat sa ma uit prin ei dar n-am gasit nimic. Inauntru n-am vazut ceva care sa-mi placa si m-am plictisit. Mi-am intors privirea si am cautat alti ochi frumosi…abia azi mi-am dat seama cat de multi imi place sa privesc…nici nu stiam.

 
5 comentarii

Scris de pe Noiembrie 22, 2006 în Zi de zi

 

5 responses to “Lectia de oftalmologie

  1. hairylemur

    Noiembrie 23, 2006 at 9:53 am

    Mie mi se pare ca ochii unei persoane pot sa spuna multe despre acea persoana, dar te poti insela foarte usor. Trebuie sa ai grija sa nu vezi ce vrei tu sa vezica uneori potsi sa nu vezi ce e de vazut in ochii unei persoane, ci sa vezi ce vrei tu sa vezi…

     
  2. SabiaCuLuneta

    Noiembrie 23, 2006 at 10:37 am

    „Trebuie sa ai grija sa nu vezi ce vrei tu sa vezica uneori potsi sa nu vezi ce e de vazut in ochii unei persoane, ci sa vezi ce vrei tu sa vezi…”

    Uau! Ce claritate in exprimare!…

     
  3. darkjade

    Noiembrie 23, 2006 at 11:08 am

    @ lemur: probabil ai dreptate nu m-am gandit prea mult la asta niciodata
    @ sabia culuneta: hai sa terminam cu comentariile rautacioase…

     
  4. Jo

    Noiembrie 23, 2006 at 5:06 pm

    mda, eu intotdeauna vad numai ce-mi place mie😐

     
  5. darkjade

    Noiembrie 23, 2006 at 5:21 pm

    e mai bine asa…decat sa vezi ce nu-ti place…

     

Lasă un răspuns

 
