RSS

Desene cu super eroi….

24 Noi

Am vazut saptmana trecuta pe blogul lui Lemur un post cu desene. Mi-a placut ideea mai ales desenul cu Wolverine. Am si eu numeroase desene cu el…bine nu din cele mai resusite pentru ca nu sunt un talent, mai ales cand vine vorba de desenat baieti sunt un mic dezastru.

Asa ca o sa pun o serie de desene ale mele de demult…cu eroii mei preferati:

Wolverine:

lo1.JPG

Phoenix (Jean Grey):

phoenixfan.jpg

Rogue si Gambit: ( nu stiu unde adisparut G-ul de la Gambit…)

gamrog.JPG

 
17 comentarii

Scris de pe Noiembrie 24, 2006 în Arta si Animatie

 

17 răspunsuri la „Desene cu super eroi….

  1. slowdeephard

    Noiembrie 29, 2006 at 11:08 pm

    gambit e preferatul meu. daca vrei benzile desenate originale lasa-mi un mesaj 😉

     
  2. hairylemur

    Decembrie 26, 2006 at 4:21 pm

    Misto desenele!

     
  3. nicol14

    Octombrie 12, 2007 at 10:51 pm

    Imi plac mult desenele! si eu mai ilustrez aceste personaje dar rezultatul nu e la fel de bun 😀 [ felicitari ]

     
  4. darkjade

    Octombrie 13, 2007 at 5:06 pm

    Mersi! 🙂

     
  5. eleea

    Decembrie 30, 2007 at 7:01 pm

    x-men… fight or die… love or hate…

     
  6. raul

    Ianuarie 21, 2008 at 8:01 pm

    misto desen da sa bagati si voi cu monstri nu cu desene deastea bagati si voi dele cu draci:D:D:D:D:D:D sa fie sper trosnito de 2 orin din cotor

     
  7. Kryone_Pantera

    Aprilie 16, 2008 at 9:46 am

    i-mi plac desenele cu toate ca eu desenez la fel

     
  8. Bianca

    Iulie 10, 2008 at 7:28 pm

    😀 e super frumos

     
  9. darkjade

    Iulie 10, 2008 at 10:14 pm

    mersi frumos! 🙂

     
  10. Raeka

    Iulie 11, 2008 at 1:09 pm

    O mica greseala de gramatica in mesajul Panterei. Corect ar fi fost : „Imi plac desenele!”
    A vrut sa fie o critica constructiva, sorry daca am deranjat!
    Iar in legatura cu desenele tale pot sa spun ca ai talent, si eu pictez dar d’abia am inceput sa exersez, caci in timpul scolii mare talent aveam…dar s’a pierdut in lipsa exercitiului! 😦

     
  11. Raeka

    Iulie 11, 2008 at 1:10 pm

    P.S: Eram pe blogul Fericirii si’am zarit blogul tau. Nice.

     
  12. darkjade

    Iulie 11, 2008 at 1:33 pm

    @ Raeka: Greseli facem cu totii. 🙂 Asta e. Din pacate si eu mi-am pierdut exercitiul….nu am mai avut timp sa desenez, inspiratie….

     
  13. aaa

    Iulie 16, 2008 at 12:24 am

    greu de crezut ca ai pierdut exercitiul, mai degraba..interesul, sau interesul pentru asemenea subiecte

    spun asta pentru ca Michelagelo isi „pierdea” exercitiul in fiecare zi. inainte de a se apuca de lucru, isi facea „incalzirea” desenandu-si mainile

    poti incerca sa desenezi altceva

     
  14. darkjade

    Iulie 16, 2008 at 12:29 pm

    se poate sa imi fi pierdut si interesul…nu neg asta!

     
  15. Bluequeen

    August 18, 2008 at 11:50 am

    imi plac desenele…si mie imi place gambit dar dupa rogue bineinteles

     
  16. ello ketee

    Mai 6, 2010 at 9:27 am

    ce porcarii:|

     
  17. darkjade

    Mai 6, 2010 at 11:19 am

    Eram copil cand le-am facut. E vreo problema?

     

Lasă un răspuns

 
