RSS

Trebuie doar sa iti doresti….

27 Noi

si in mod sigur se va realiza. Un citat tampit spunea „atunci cand iti doresti cu adevarat ceva atunci tot universul conspira la realizarea dorintei tale”. Povestea vietii mele este exact inversul citatului respectiv…bine sunt valabile 2 negatii…adica…atunci cand imi doresc cu adevarat ceva raman cu buza umflata si cand nu imi doresc ceva exact lucrul ala se intampla. E un pic aiurea sa iti doresti ceva atat de mult si sa nu se realizeze ( si nu vorbesc de ceva imposibil)…dar nu vreau sa vorbesc despre asta.

Cel mai bun exemplu de negatie a citatului respectiv este seara trecuta. Imi ia mult sa adorm in ultimul timp…cam 2 ore sa zic. Ma gandeam cu groaza ca a doua zi trebuie sa ma scol la 7 ca sa ma duc la scoala. Alta data adormeam de cum puneam capul pe perna. Am incercat sa privesc partea pozitiva a lucrurilor…cel putin era liniste. Un gand mai vechi mi-a venit in minte..ce s-a intamplat cu manelsitul de sus care ma „delecta” in fiecare zi cu „muzica”? De cand bunica-sa a chemat politia pentru ca a amenintat-o cu moartea nu s-a mai auzit de el. Vreo 2 luni de atunci…2 luni de liniste. Dar cum poate un gand influenta lumea reala? Iata ca poate…incredibil sau nu…nu mi-am terminat bine gandul si surpriza…ce s-a auzit? Fiinta de mai sus a dat drumu la „muzica”…Ce sa mai spun? Oare mai am cuvinte? Ce ironica e viata!

 
10 comentarii

Scris de pe Noiembrie 27, 2006 în Zi de zi

 

10 răspunsuri la „Trebuie doar sa iti doresti….

  1. SabiaCuLuneta

    Noiembrie 28, 2006 at 11:21 am

    Nu crezi ca un telefon la politie ar putea repara oarecum problema muzicii vecinului?

     
  2. darkjade

    Noiembrie 28, 2006 at 5:55 pm

    pai nu ai citit ce am scris? a mai venit politia la el..

     
  3. SabiaCuLuneta

    Noiembrie 29, 2006 at 10:26 am

    Pai a venit ca s-a luat de bunica-sa.
    Daca vine si pt muzica de cateva ori si isi ia amenda, poate se potoleste.
    Sau poate afla cine l-a denuntat si ramai fara geamuri.
    Oricum, nu ajunge sa iti doresti sa termine.

     
  4. hairylemur

    Decembrie 26, 2006 at 4:19 pm

    La mine dorintele se cam implineau, doar ca atunci cand se implineau imi dadeam seama ca de fapt erau ce imi doream cu adevarat si eram dezamagit. Asta pana am mai crescut putin…

     
  5. alexandra

    Octombrie 4, 2008 at 10:12 am

    intr-adevar viata e uneori dura cu noi,dar trebuie sa gandesti tu pozitiv,si o sa vezi ca universul chiar conspira pt realizarea dorintelor noastre;tot ceea ce trebuie tu sa faci este sa nu te mai gandesti la o alta alternativa….spui ca trebuie sa se intample asa,si lasi deoparte acel..”si daca nu se intampla…???”ok?te va ajuta mult….la fel ca tine gandeam si eu in urma cu un an,dar acum m-am schimbat mult,pt ca am primit acest sfat,pe care ti-l dau si eu tie…sper sa aibe acelasi efect p care l-a avut si asupra mea:*:*:*

     
  6. darkjade

    Octombrie 4, 2008 at 7:18 pm

    multumesc pentru sfat. stiu ca ar trebui sa il urmez dar nu cred ca voi reusi foarte bine…oricum, speranta moare ultima, nu? 🙂

     
  7. Cristian

    Decembrie 4, 2008 at 2:41 pm

    Este acelasi lucru despre care se vorbeste in filmul „The secret”. Si ca zic din experienta ca merge. Tot ce trebui sa faci, exact cum spunea si Alexandra este sa nu renunti la ce iti doresti si sa nu gandesti niciodata la motivele pentru care e posibil sa nu se realizeze. Nu exista motive pentru care sa nu se realizeze. Cere si ti se va da, crede cu tarie si vei avea. Ai sa vezi. Nu renunta la visele tale si gandeste ca si cand….totul va fi asa pentru ca asa trebui sa fie. Tot ce-ti doresti pozitiv este de la Dumnezeu si EL nu-ti da nici un vis frumos fara sansa ca tu sa-l poti realiza. Trebui doar sa crezi cu tarie in visul tau si nu in ultimul rand in EL. Succes si la cat mai multe realizari care sa-ti faca viata frumoasa si implinita.

     
  8. Cristian

    Decembrie 4, 2008 at 2:58 pm

    Asta insa nu inseamna ca trebui sa stai acasa in pat si sa astepti sa se opreasca muzica sau sa iti vina banii sau fata visurilor tale sa-ti sune la usa sau sa gasesti o masina pe strada pe care scrie „ia-ma sunt a ta”. Intelegi ideea 😉

     
  9. darkjade

    Decembrie 4, 2008 at 4:44 pm

    @ Cristian: Multumesc pentru incurajari. Uneori oamenii nu mai indraznesc sa viseze pentru ca au trait „cenzuri” in aspiratii. Nu stiu cat de mult ajuta aici gandirea pozitiva, in sa oricum, macar, contribuie la starea de bine interior.

     
  10. mihaela

    Mai 11, 2012 at 2:17 am

    eu chiar cred ca gindirea pozitiva ajuta mult si la indeplinirea dorintelor de cind ma stiu pina acum vreo 2 luni orce ne puneam de gind sa facem eu cu sotul meu primul gind era negativ si daca n o fi bine si chiar asa se si intimpla pierdeam la orce asa ca m am decis ca atunci cind imi pun in gind sa fac ceva sa spun da e bine sa fie bine sia tunci chiar ca ajuta DUMNEZEU pentru ca miam data seama a gindi negativ la orce lucru inseamna ca ne indoim de iubirea lui DUMNEZEU fata de noi asa ca DOMNUL ISUS HRISTOS este cu noi si orce lucru bun care nil dorim din suflet EL INSUSI NE AJUTA SA SE IMPLINEASCA
    AVETI incredere numai in DUMNEZEU si totul se va indeplini AMIN

     

Lasă un răspuns

 
