RSS

Amintiri cu iz de sarbatoare

06 Dec

Mi-a placut sa vad azi o fetita in mana cu cadoul de la Mosu. Era un fel de bagheta magica de plastic. Cata bucurie pe micuta posesoare…adevarul e ca mereu mi-am dorit si eu asa ceva. Ar fi fost un accesoriu mult mai bun decat un bat in jocurile mele din copilarie de-a zana sau vrajitoare.

Dar sa revin la ce amintiri mi-a trezit intamplarea de astazi. Era demult cand se intampla asta, dar obisnuiam sa imi curat ghetutele…cu cateva ore inainte sa ma culc si le asezam frumos langa cuier. Cum mi se parea ca incaltamintea de toamna nu ajungea, mai scoteam si pantofi de primavara de la naftalina. Dar indiferent cata incaltaminte imi puneam in fiecare an nu gaseam daruri in fiecare pantof ci o punga mare cu de toate. Si cum am fost si raman o mare nemultumita…tot timpul vroiam mai mult. Nu ma multumeau bomboanele sau sucul accesoriile de imbracaminte sau cartile cu povesti…vroiam mereu papusa Barbie, sau mai bine spus mereu jucarii. Tin minte si acum cat am invidiat-o pe prietena mea cea mai buna cand a primit de mos Nicoale un set cu vase de jucarie…ce fericita era. Dar precum se stie Mos Nicoale e mai sarac asa ca nu aveam decat sa il astept pe celalat mos ce se dovedea mereu mult mai bogat.

Azi nu imi mai doresc jucarii pentru ca mai am timp si chef sa ma joc cu ele…nici nu stiu daca imi mai doresc cu acelasi jin obiecte materiale. Dar mi-ar placea sa daruiesc jucarii unui copil ca sa se bucure si el asa cum ma bucuram si eu candva..

 
3 comentarii

Scris de pe Decembrie 6, 2006 în Amintiri

 

3 răspunsuri la „Amintiri cu iz de sarbatoare

  1. SabiaCuLuneta

    Decembrie 7, 2006 at 10:31 am

    Sper sa nu arunci cu ceva dupa mine pentru comentariul asta.
    Nu ai putea sa faci cadouri verisorilor, nepotilor, copiilor prietenilor, daca vrei neaparat sa faci asta?
    Sau vrei sa fie copilul tau?

     
  2. darkjade

    Decembrie 7, 2006 at 7:44 pm

    nu cunosc copii asa mici..si nu o sa arunc cu ceva dupa tine…eventual daca ma suparam stergeam comentariul. 🙂

     
  3. SabiaCuLuneta

    Decembrie 8, 2006 at 10:17 am

    Deci ramane ultima varianta, nu? 😉

     

Lasă un răspuns

 
