RSS

Culmea nesimtirii

07 Dec

Nu cred ca o sa fac pe cineva sa se simta prin postul asta dar macar o sa pot sa ma plang in public. E scandalos cata nesimtire e pe oamenii de azi! Si azi parca ma simt mai revoltata ca oricand…

Primul soc l-am avut cand trebuia sa cobor din metrou. Stateam inghesuita ca o sardea numarand secundele cand o sa pot sa respir din nou putin mai libera. Eram prinsa pe undeva aproape de mijlocul distantei intre usi. Statie. Lumea coboara…altii incep deja sa urce … si culmea…in fata mea stau ca stalpii protapiti cativa indivizi in dreptul usii. Zic pardon si incerc sa imi fac loc, si ce primesc??? Priviri urate si injuraturi ca i-am deranjat!! JEEZ!!!!!!!

Episodul 2…astept ca un pieton constincios culoarea verde a semaforului. In sfarsit vad luminita verde si trec strada. Surpriza…”domnul” cu Mercedes cu piele alba tapitata in interior e grabit si ma injura ca la gura cortului ca indraznesc sa trec prin fata „dumnealui”, si deci trei sa incetineasca…poate chiar sa opreasca. Pana aici!! Imi cunosc drepturile de pieton si sub nici o forma nu l-am lasat sa treaca. Am simtit o placere sadica cand i-am trecut prin fata si l-am facut sa opreasca…chiar daca nu pot sa reproduc ce cuvinte ii citeam pe buze.

Condamn si detest nesimtirea! Ar trebui interzisa prin lege!

 
Un comentariu

Scris de pe Decembrie 7, 2006 în Freak...

 

Un răspuns la „Culmea nesimtirii

  1. SabiaCuLuneta

    Decembrie 8, 2006 at 10:24 am

    Ai abordat aici 2 subiecte (de fapt unul singur cu 2 exemple) care imi amintesc si mie zi de zi cat de prosti si nesimtiti sunt oamenii.
    Nu trebuie interzisa prin lege, ca ar intra 98% din oameni la bulau si nu avem atatea locuri.
    Solutia e sa imi dea mie libertate totala si fonduri pt recrutari timp de vreo 10 – 20 de ani. Sa vezi ce curatenie o sa fac > : )

     

Lasă un răspuns

 
