RSS

Chef de altceva

29 Dec

Ma uit pe geam si vad ca e frumos afara. Mi-as dori sa plec sa ma plimb, asa unde as vedea cu ochii. Ador sa fac asta, pentru ca de cele mai multe ori descoper locuri minunate. Mi-ar placea sa ma plimb si sa ma gandesc…la ce-am facut anul asta, la ce faceam anul trecut pe vremea asta si la ce o sa fac la anul. As vrea sa ma uit la film dar nu s-a incarcat inca…as vrea sa citesc dar cred ca mi s-ar face somn. Cel mai bine cred ca ar fi sa ma culc, dar s-ar intampla cum se intampla de obicei…dulceata somnului de pranz nu m-ar cuprinde mai mult de 10-15 minute. Insa ma gandesc ca….nu e rau nici sa stai in pat si sa zaci asa fara motiv. As vrea sa imi fac unghiile cu oja neagra, dar mi-as da si pe langa si ar iesi urat. Astept sa intre cineva pe messenger cu care n-am mai vorbit de mult…as vrea sa intreb anumite persoane ce-au facut de sarbatori si si as mai vrea sa ma ghemuiesc in bratele cuiva drag si ….

As vrea mult prea mult, si degeaba am chef de altceva caci nu am timp de asta; nu acum cand munca ma asteapta si nu mai am timp de ragaz ( decat pentru acest post )!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Decembrie 29, 2006 în Zi de zi

 

Lasă un răspuns

 
