RSS

Noaptea de Revelion

01 Ian

7:00 pm – in metrou. imi place fata de pe scaun…imbracata complet in roz…I bet she’s goin’ to party tonight! ma doare spatele…am ghiozdanul prea greu dar mi-e frica sa ma asez pe scaun ca sa nu busesc sticla de sampanie…rezist eroic inca o statie sau 2!

7:35 pm – ajung la destinatie si ma eliberez de povara din spate…cine naiba o sa manance atata mancare si o sa bea atat…bineinteles ca aprope totul a ramas intact.

7:35 – 11:15 pm – fun and games si mici gustari!

11:20 – 11:45 pm – drumul spre universitate ..lume multa, politie…masinile cu numar cu cd in fata…sa fi fost domnul Tariceanu sau Basescu…whatever… surprinzator de putini oameni beti si foarte foarte putine petarde…incredibil nu a explodat nici una langa mine!!!

12:00 am – BUN VENIT 2007!!!!! Un moment deosebit de frumos…mi-a placut sa vad pe un ecran imens numaratoarea inversa….mi-a placut strigatul de bucarie cand a scris 0!! Focul de artificii…sincer ma asteptam la mai mult insa am remarcat originalitatea…artificii pe muzica…insa cum muzica a fost ceva solemn ca sa ne aminteasca de UE si patriotism…va dati seama cum a fost!

12:00 -12:45 am – drumul spre casa! O adevarata aventura sa iesi din multime…Ma tineam strans de mana dar ne-am despartit…nu mai vedeam nimic…insa am reusit sa ne regasim. O baba disperata s-a aruncat pe o masina cand am trecut pe langa ea….Jeez de abia am atins-o! Piata revolutiei…lume multa! Se aude un lelelelelele intermidabil….lumea joaca in hora haotic in jurul nostru….trebuia sa ii ocolim…si nu era numai asta…cioburi pe jos…atat de multe cioburi…nu stiam unde sa mai calc. Oare romanul s-a nascut betiv in loc de poet?

12:45 – 2:30 am – papa time! da am taiat si eu cartofi! sunt mandra de mine ca am contribuit si eu cu ceva la masa de revelion! Si am descoperit ca e destul de amuzant sa cureti cartofi pe Rammstein!

2:30 – 4:30 am – fun and games reloaded!

4:30 – 6:30 am – prima repriza de somn! Un somn ciudat…cand s-a stins lumina nu mi-a venit sa cred…era intuneric bezna in camera. M-am simtit ca un orb…da cu siguranta asa e cand esti orb caci nu vezi nimic, nici macar propria mana care se afla la 10 cm de ochi!

6:30 -7:15 am– tv time! insa la televizor nu se auzea decat lelelelelele de care avusem si noi parte. Plus ca mi-era frig fiindca patura nu ma acoperea suficient. M-am intors in intunericul meu!

 9:45  am – trezirea! Din nou ciudat….era ca intr-un vis…am crezut ca sunt in patul meu la mine acasa dar nu era asa. Mi-a luat ceva timp sa ma prind ca nu sunt acasa.

10:15 am  –  way back home! strada pustie. a trecut pe langa mine un rocker cu pletele ravasite si ochii umflati de nesomn. Batranii treceau pe langa si se duceau la biserica. Aratau proaspeti ca si cum ar fi avut un somn lin si neintrerupt.  Pustietatea ma incojura. Intr-un final am ajuns in statia de metrou; aceeasi liniste sipustietate. Decat cativa tineri cu ochii umflati. Stiam ca mai aveam mult de asteptat la metrou asa ca mi-am scos castile… au inceput sa-mi rasune in ureche ecourile ce deja ma obsedeaza. Chitara imi ungea sufletul si versurile ma trimiteau undeva in lumea mea nocturna…

When the sky become dark
I come out from my coffin
In search of my new victim
Unholy passion…”

 
3 comentarii

Scris de pe Ianuarie 1, 2007 în Entertainment

 

3 responses to “Noaptea de Revelion

  1. Lunna

    Ianuarie 2, 2007 at 4:05 pm

    Hello, Jade! Si bine ne-am reintalnit in 2007, nu? 🙂 Impotriva ochilor umflati, eu am gasit anul asta o crema bunutza, de la Faberlic (daca afirmatia asta o fi reclama pe fata, scuza mea e ca nu imi aduce oricum nici un castig!), asa ca imi place sa cred ca am aratat rezonabil pana aproape de mijlocul zilei de 1 Ianuarie, cand m-am indurat sa adorm – cu greu, parca nemaivenindu-mi sa ma despart de fericire, temandu-ma de ce s-ar putea intampla cu ea in noul an. Sa fii iubita si, mai ales, sa iubesti!

     
  2. darkjade

    Ianuarie 4, 2007 at 2:32 pm

    Si eu iti multumesc pentru urari si fie ca si tu sa ai parte de aceleasi lucruri minunate!

     
  3. SabiaCuLuneta

    Februarie 17, 2007 at 6:15 am

    „Si am descoperit ca e destul de amuzant sa cureti cartofi pe Rammstein!”
    =)) Genial! Nu am incercat asa ceva. Cred ca ar trebui sa o fac…

     

Lasă un răspuns

 
