RSS

Intrusul din baie

13 Ian

L-am vazut pentru prima data acum doua zile si m-am uitat mirata la el. Mi s-a parut atunci ciudat ca unii oameni se tem de o astfel de creatura, o creatura atat de mica … si totusi atat de respingatoare. Mi-a placut sa ma uit la el si l-am lasat intr-un colt de perete.

A doua zi l-am vazut din nou; era agatat de un fir invizibil si atarna undeva in mijlocul baii. Parca ar fi plutit caci din cand in cand se legana in aer. Mi-ar fi fost usor sa rup firul acela invizibil de panza si sa il las sa cada dar nu….L-am lasat acolo. Peste cateva momente am revenit in baie si acum era intr-un colt, parca mi-ar fi citit gandurile. M-am gandit ca ar fi un bun subiect pentru blogul meu asa ca i-am facut o poza…

photo-0081.jpg

Iata micul meu intrus din baie:

 
2 comentarii

Scris de pe Ianuarie 13, 2007 în Pets

 

2 răspunsuri la „Intrusul din baie

  1. hairylemur

    Ianuarie 13, 2007 at 10:23 pm

    Vara trecuta ma uitam la televizor intr-o zi si la un moment dat am vazut ceva ciudat. Ma uit mai atent si vad ca dintr-un punct se reflecta lumina ciudat. Ma uit mai atent si vad ca de fapt lumina era reflectata ciudat de un fir de paianjen care atarna de tavan. Urmaresc firul si ajung undeva dupa niste chestii, unde, deststul de mascat, un paianjen isi facuse casa. Probabil a intrat pe o fereastra deschisa. L-am luat usor si l-am dus afara. Acolo este mai in siguranta si cred ca gaseste mai multa mancare. Cine stie cine il gaseste prin casa si il trateaza ca pe o amenintare…

     
  2. Pingback: link

Lasă un răspuns

 
