RSS

Infinit

19 Ian

De multe ori stau si ma gandesc inainte sa adorm. Mi-am dat de multe ori seama ca nu stiu ce e infinitul. Nu vorbesc de obiectul matematic infinit cu care sunt foarte bine familiarizata si nici chiar de definitia abstracta din DEX…desigur astea poate le cunoastem cu totii. Dar gandindu-ma mai bine am realizat ca eu nu percep infinitul…nu pot sa inteleg ce inseamna la nesfarsit sau pentru totdeauna. Nu pot sa inteleg cum Universul de exemplu e peren…adica a existat mereu?? Ce inseamna mereu? De unde a inceput si unde o sa se sfarseasca? Parca mai repede as putea intelege ideea unor nasteri si morti succesive, de eterna creatie si dezintegrare, dar nu pot sa percep ceva ce nu a inceput si nu se va sfarsi vreodata.

Si poate de aia nu pot sa inteleg nici cum Dumnezeu e vesnic…Nu sunt atee dar ma intreb oare cine L-a creat pe El pentru ca mi-e greu sa cred ca a fost dintotdeauna. Si inca ceva…oare are dreptate religia crestina care spune ca dupa moarte ne asteapta vesnicia fie ea in iad sau rai? Eu una nu pot sa concep ca o sa exist mereu. Poate ca sufletul meu, daca exista asa ceva, va continua sa vietuiasca undeva…dar poate ca va veni o vreme cand se va plictisi sa calatoreasca prin vesnicie…si atunci nu va mai fi nimic din mine; nici trup, nici suflet…ca si cum nici nu as fi fost vreodata…

infinity.jpg

 
Un comentariu

Scris de pe Ianuarie 19, 2007 în Enigme

 

One response to “Infinit

  1. SabiaCuLuneta

    Februarie 17, 2007 at 6:32 am

    Uau! Deep thinker la orizont! Infinitul e motivul pentru care… La naiba! E motiv pentru multe chestii. Daca vrei sa discutam, da-mi un semn!

     

Lasă un răspuns

 
