RSS

Diferenta intre sexe

27 Ian

Am observat ca vanzatorii (barbati) sunt mult mai amabili decat femeile. Un bun exemplu este magazinul din colt. De fiecare data cand la casa este un vanzator am sesizat ca inainte de a-mi face bonul imi pune cumparaturile in plasa, iar eu doar stau si ma uit. Mai mult, ieri a vrut chiar sa imi dea rest 0,05 lei…am fost surprinsa.

Cu vanzatoarele nu e aceeasi poveste. Niciodata nu imi pun cumparaturile in plasa, trebuie sa fac mereu eu asta si uneori se mai uita si urat la mine ca nu ma misc suficient de repede. Si nici in privinta restului nu sunt asa politicoase…casierita de la Spring ” a uitat” sa-mi dea rest 0,5 lei atat mie cat si colegei cu care eram….ce memorie scurta.  Seria mea de nemultumiri asupra vanzatoarelor continua…mi s-a intamplat de doua ori ca aceeasi vanzatoare sa se uite urat la mine cand am cumparat bere si sa ma intrebe raspicat daca am 18 ani.I-am spus ca da dar mi-a aruncat aceleasi priviri binevoitoare….

Asa ca diferenta intre sexe isi spune clar cuvantul aici!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 27, 2007 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
