RSS

Nu te mai cunosc…

02 Feb

…sau ma prefac ca nu te mai cunosc pentru ca nu mai avem nimic in comun. Atunci cand ne intalnim pe strada intoarcem capetele si ne uitam in alta parte pentru ca nu mai avem ce sa ne spunem. Stim ca daca ne-am saluta ar urma un sec „ce mai faci?” un raspuns la fel de scurt, ceva gen „bine” si apoi s-ar instala o tacere incomoda. Asa ca mai bine ne evitam, ca si cum nu ne-am fi cunoscut vreodata.

Nu e poveste trecuta de amor ci ceea ce mi se intampla aproape tot timpul cu diversi cunoscuti cu care am rupt legatura acum ceva vreme. Ma mai intalnesc cu ei pe holurile facultatii sau pe strada dar pastram distanta. Uneori schimbam priviri dar nu mai mult. Nu sunt o fire sociabila asa ca ma complac situatiei. Si poate e mai bine asa… imi amintesc cand in clasa a 10 a m-am intalnit cu profesoara de chimie din generala. Am saluta-o entuziasmata, iar ea era confuza. Am avut un dialog sec cu intrebari de genul „cum iti mai e”, „ce mai faci” dar era evident ca nu stia de unde sa ma ia. Nu isi mai amintea de mine si m-am simtit dezamagita. Am tot intalnit-o de atunci dar am recurs la vechea mea metoda…ma uit in alta parte.

Poate nu e politicos ceea ce fac, dar mi se pare normal si clar ca nu ne putem pastra cunostintele si prietenii pentu toata viata. Cand intervine distanta si nici legaturile intre noi nu au fost stranse intervine uitarea….

 
2 comentarii

Scris de pe Februarie 2, 2007 în Amintiri

 

2 răspunsuri la „Nu te mai cunosc…

  1. hairylemur

    Februarie 13, 2007 at 11:52 pm

    Intr-adevar intervine si uitarea, dar nu cred asta e principalul motiv pentru care nu ne pastram cunostintele si prietenii. Eu cred ca in principal ii pierdem pentru ca fiecare evolueaza catre alta directie si cand ajungem sa-i reintalnim nu mai avem in comun cu ei lucrurile care ne legau in trecut.

     
  2. darkjade

    Februarie 14, 2007 at 5:48 pm

    da, exact asta mi s-a intamplat si mie cu vechile cunostinte. Nu mai aveam in comun lucrurile ce ne legau in trecut…

     

Lasă un răspuns

 
