RSS

Caldura

10 Feb

„Am auzit ca o sa fie cald la vara…

Da, cica o sa fie seceta. Asta nu e deloc bine!

Eu….eu insa abia astept sa fie din nou cald!”

Un mica dialog pe care l-am purtat astazi cu cineva….Da abia astept sa fie cald. Si ma gandesc ca intr-un mod ciudat ca poate e cald pentru ca imi doresc eu ( da, stiu ca nu e adevarat, dar imi place sa cred asta). Nu pot sa cred ca e atat de cald pentru perioada asta. Am iesit in balcon zilele trecute si m-am simtit ca intr-o zi din mijlocul de aprilie…Am fost in parc si ma uitam cu surprindere la cata lume era in tricou. „Uite-l si pe dementul ala”, imi ziceam eu dar de fapt eu cu haina mea groasa neagra si lunga muream de cald. mda…n-ar mai trebui sa judec oamenii doar ca se imbraca aiurea pt perioada asta a anului. Doar e caldura….

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 10, 2007 în Vremea

 

Lasă un răspuns

 
