RSS

Stricaciuni

14 Feb

Nu stiu cum s-a intamplat, dar pur si simplu asta a fost. Nu am vrut insa acum nu mai am ce face. Mi s-a intamplat de atatea ori in copilarie…fara sa vreau stricam lucruri. Paharul imi cadea din mana ca si cum mi l-ar fi tras cineva si se lovea de gresie apoi se transforma in zeci de cioburi. Imi puneam mainile in cap ingrozita gandindu-ma cum o sa le spun parintilor. Culmea este ca niciodata ei nu m-au certat pentru aceste mici stricaciuni dar cu toate astea eu imi faceam mereu probleme. Am avut mereu gandul ciudat ca dupa ce am stricat un lucru sa il las stricat acolo si atunci cand fapta urama sa se descopere sa spun ca nu stiu cum s-a intamplat. O voce ciudata din capul meu, numita constiinta probabil, imi spunea sa imi asum vina pentru ca o greseala recunoascuta e pe jumatate iertata.

Printr-un accident stupid astazi am reusit sa crap un glob de la lustra…Auch, mi-am zis. daca as putea sa dau timpul inapoi, macar un minut, asta nu s-ar fi intamplat. Norocul meu e ca nu s-a spart prea tare, decat s-a crapat…. o crapatura urata ce-i drept. Acelasi gand ca in copilarie mi-a venit in minte: nu le spun alor mei ca sa nu creez discutii. Dar apoi m-am gandit…ce naiba…si am spus adevarul! Cat de mult imi place cand situatiile se rezolva mult mai favorabil decat imi imaginam eu! 😀

 
Un comentariu

Scris de pe Februarie 14, 2007 în Amintiri

 

One response to “Stricaciuni

  1. Skore

    Noiembrie 11, 2010 at 5:13 pm

    Deobicei eu ascundeam stricaciunile si recunosteam dupa o prioada mare de timp…:))

     

Lasă un răspuns

 
