RSS

Pesti captivi

17 Feb

Nu vreau ca postul asta sa para stupid, dar de fiecare data cand ma duc la supermarket gen Cora sau Metro vad acvariile alea cu pesti inghesuiti ce asteapta sa fie pescuiti, pusi intr-o punga ca sa moara axifisiati si apoi sa sfarseasca intr-o tigaie. Nu sunt vegetariana dar pur si simplu nu imi place sa ma uit sau sa ma gandesc la ei pentru ca ma intristeaza. Stau atat de inghesuiti in acvariul ala si parca se chinuiesc sa respire. Din cand in cand incearca sa sara si sa iasa din acvariu…mi s-a intamplat sa fiu si eu stropita cu apa. Saracii, nu stiu ca nu au unde sa se duca; habar nu au ca nu ii mai asteapta nimic bun in viata…

 
5 comentarii

Scris de pe Februarie 17, 2007 în Pets

 

5 răspunsuri la „Pesti captivi

  1. Nemesis

    Februarie 17, 2007 at 5:28 pm

    Gasind pe net linkul catre site-ul dumneavoastra am fost impresionat de calitatea site-ului si de calitatea materialului disponibil. As dori, in limita bunavointei dumneavoastra, un schimb de linkuri cu site-ul http://www.funblog.ro. E nou aparut dar deja numarul de vizitatori este in crestere. Consideram ca astfel vom imparti din calitatea informatiei site-urilor noastre tuturor vizitatorilor nostri. office@funblog.ro

     
  2. SabiaCuLuneta

    Februarie 17, 2007 at 5:40 pm

    1. „axifisiati” =)) foarte amuzant cuvant

    2. sa nu crezi ce spune Nemesis. ala e text standard trimis tuturor pentru a-si face reclama

     
  3. Irina

    Februarie 18, 2007 at 7:48 pm

    stiu ca o sa para stupid dar tot timpul cand merg la tara si vad o gaina alergand fercita prin curte si apoi o vad in farfurie pur si simplu nu o pot manca… parca ar alerga in stomac sau ceva dar nu pot.
    norocul meu ca nu prea vad astefl de gaini ci doar cele inghetate deja…
    la fel ca sentimentul tau fata de acei bieti pesti

     
  4. darkjade

    Februarie 18, 2007 at 8:02 pm

    @ Irina: dap…e cam aceesi situatie 😦 …trist nu?

     
  5. Nemesis

    Martie 8, 2007 at 12:17 am

    SabiaCuLuneta

    Am facut o greseala ca trimiteam textul, dar chiar nu o faceam pentru a-mi face reclama si chiar ma interesau shimburile de link-uri.
    P.S. Chiar mi-au placut site-urile celor care le-am scris.

     

Lasă un răspuns

 
