RSS

In bancile scolii

20 Feb

Nu vorbesc de bancile murdare de creta si rupte ale facultatii mele si de bancile frumoase (inca) din liceu. O sa stau in curand intr-o astfel de banca din nou pentru ca semestrul asta urmeaza sa fac practica pedagogica in liceu. Sincer ma gandeam cu groaza la acest eveniment…nu vreau sa ma urmareasca o multime de ochi plictisiti sau poate pusi pe soti (pe seama mea desigur). Dar azi a disparut putin sentimentul asta caci am aflat ca inca de saptamana asta voi merge la liceu ca sa asist la ore.

Cata placere pe mine…sa vad bietii elevi torturati ascultati, cu extemporale pe cap si eu sa stiu ca nu trebuie sa fac nimic decat sa ma uit la ei si sa scriu ceva intr-un caiet. Cat de mult imi doream asta cand eram si eu in liceu. O sa fiu intr-un fel ca o fantoma, un intrus…asist la ora dar nu particip. Catalogul nu o sa ma ameninte in nici un fel! Desigur, ma gandesc ca totusi ma pot da afara daca vorbesc sau imi suna telefonul in ora. I’ll take care!!

Adevarul este ca abia astept ca ceva palpitant sa se intample in viata mea…si asta e cu siguranta ceva palpitant! 😀

 
3 comentarii

Scris de pe Februarie 20, 2007 în Zi de zi

 

3 răspunsuri la „In bancile scolii

  1. hairylemur

    Februarie 21, 2007 at 8:50 am

    Cum ar fi sa te duci cu un tricou pe care sa scrie „I hate school” sau „Sk00L SuKs”? 😛

     
  2. darkjade

    Februarie 21, 2007 at 4:54 pm

    :)) da e o idee!!

     
  3. stormcloudi

    Februarie 21, 2007 at 6:10 pm

    enjoy!
    😀 si sa imi spui cum iese intalnirea de gradul 3

     

Lasă un răspuns

 
