RSS

Prima zi la scoala

22 Feb

Din nou la scoala…Acest post este continuarea anteriorului. Evenimentul de care vorbeam cu mult entuziasm s-a produs astazi. Am fost la scoala ca sa asist la ore, mai precis la clasele a 12 a, a 6 a si a 9 a. Exact cum am anticipat…m-am distrat de minune!!! 😀

Mi-am amintit de o povestioara citita demult la engleza despre o fetita care umbla din clasa in clasa pentru a-si gasi profesoara. In fiecare clasa in care intra gasea practic un alt scenariu minunat de urmarit. Insa nu putea ramane prea mult in nici una din clase pentru ca trebuia sa isi continuie cautarea. Asa si eu: o ora sau doua nu mi-a fost suficient pentru am ma integra in scenariu caci trebuia sa ma indrept catre o noua clasa si sa descoper o noua lume.

Cel mai mult mi-a placut clasa a 12 a: relativ bine pregatiti si cat de simpatici (afara de persoanele maneliste ce mi-au stat in fata…ii urasc prin definitie pe manelisti, imi pare rau sa spun asta).

Clasa a 6 a m-a obosit: erau prea energici, prea galagiosi si intr-un fel enervanti. Nu siu cum avea profesoara rabdare sa se duca la fiecare in parte sa vada daca au dus corect 2 perpendiculare…wtf!

Clasa a 9 a nu prea mi-a placut pentru ca erau prea nepasatori sa nu mai spun nestiutori. Eu tin minte ca parca faceam chestii mai grele cand eram de varsta lor…in fine mai au timp sa-si faca griji pentru invatat mai incolo…sunt doar intr-a 9 a.

Momentan mai am o singura dorinta in privinta practicii: sa ii cunosc si pe cei de a 10 a! Can’t wait!!!!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 22, 2007 în Zi de zi

 

Lasă un răspuns

 
