RSS

Viata mea e un film

23 Feb

Cred ca e o drama, sau poate o comedie romantica sau o telenovele proasta la care nu se uita nimeni. Sau dimpotriva, poate e un film exceptional si poate ca spectatorii m-ar iubi daca m-ar urmari zi de zi. Cel mai frica mi-e ca viata mea sa nu fie ceva gen „Tanar si Nelinistist” pentru ca in final eroii de la inceput nu mai sunt nici tineri decat poate nelinistiti si nemultumiti. Asa ca prefer varianta viata mea e o telenovela pentru ca cel putin telenovelele au aproape mereu un final fericit….Daca e asa atunci urasc sa fiu erou de telenovela pentru ca e solicitant, chiar daca e palpitant pentru audienta….

Mi-am dorit mereu ca viata mea sa fie un film ceva gen fantasy sau sf dar o sa raman doar cu dorinta… Anyway, exista si altfel de filme care imi plac…chiar si cele romance (chiar daca sunt putine – dar exista exceptii). Un film romance face gospodinele sa planga la sfarsit caci cuplul chinuit de soarta si-a gasit intr-un final fericirea….(bine si spre deosebire de o telenovela e de o calitate mai buna).

Comedia romantica? Pana si eu rad uneori de viata mea…..cu siguranta ca asta ar face si spectatorii mei imaginari…

Si a mai ramas drama….nu imi place ca inchei cu ea, dar e de obicei un film exceptional….De obicei o drama buna impresioneaza aproape pe oricine si cine stie poate chiar criticii de film si ia chiar premiul Oscar.

Insa eu sunt o persoana modesta si nu vreau premii si poate ca nu vreau nici sa-mi satisfac spectatorii cu intrigi suculente…vreau doar un film simplu, neinteresant in care toata lumea e fericita de la inceput pana la sfarsit. Pacat ca nu se fac astfel de filme…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 23, 2007 în Critica de Film, Diverse

 

Lasă un răspuns

 
