RSS

Datorii platite

09 Mar

Mi-am dat seama recent ca ma simt bine atunci cand imi platesc datoriile pentru ca sunt multumita. Cred ca e vorba de un fel de mandrie de sine, o satisfactie ciudata care imi face buzele sa se curbeze sub forma unui zambet straniu.

Cel mai rau e sa te simti dator…e ca si cum ai sta pe ace. Linistea nu mai face parte din sufletul tau. E ca si cum ai fi la inghesuiala, ca si cum esti undeva in mijlocul metroului si nu poti sa ajungi la usa deschisa.

Intr-o alta ordine de idei, nu imi place ca cineva sa aiba datorii fata de mine…pentru ca simt ca nu suntem chit.

Concluzia: datoriile nu ar trebui sa existe! nu ar mai trebui sa ne platim polite unul altuia dar asta e imposibil! Nu putem decat sa platim…asa o sa fie din nou ca inainte……

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Martie 9, 2007 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
