RSS

Astenie de primavara

13 Mar

Conform definitie din DEX astenia este o stare de oboseală intensă şi prelungită, însoţită de slăbiciune fizică, de scăderea capacităţii de lucru intelectual etc, si cred ca….sufar de asta. In fiecare an auzeam de termenul asta dar nu stiam exact la ce se refera. Ma gandeam ca e ceva in gen ca si cum ai fi indragostit, sau poate ai suferi din dragoste dar nu. Eu sufar de cu totul altceva. Dupa ore de stat la scoala in metrou ma gandeam ce pacat ca nu sunt sarpe…asa as putea sa ma tarasc pana acasa. Cat de mult invidiez serpii din aceasta pespectiva!

Simt ca si cum as trai intr-o stare de somnolenta permanenta, de oboseala cronica, chiar daca nu fac nimic in mod deosebit. Culmea e ca noapte cand ma asez in pat, parca toata oboseala dispare intr-o clipita si nu mai pot sa adorm.

De-ar fi numai moleseala mea…dar nu mai am chef de nimic. Nu imi mai plac decat momentele dulci de la pranz cand reusesc uneori sa pun geana peste geana. Atunci nu simt decat pace, o liniste ciudata ca si cum nu ar mai conta nimic si nimeni vreodata.

Chiar si acum cand scriu aceste randuri parca degetele mele abia se misca. Nici macar System of a Down nu reusesc sa ma trezeasca….Cred ca e grav 🙂 .

 
3 comentarii

Scris de pe Martie 13, 2007 în Zi de zi

 

3 responses to “Astenie de primavara

  1. Irina

    Martie 13, 2007 at 10:34 pm

    astenia asta…
    daca gasesti cum sa iti recapeti cheful de viata sa imi zici si mie … si eu l-am cam pierdut 🙂
    ma uit la ceas prea des de parca astept ceva si la ora asta nu o sa sune nici o alarma dar tot ma uit (ciudat).
    Sper sa treci peste asta cat mai repede:)

     
  2. darkjade

    Martie 14, 2007 at 6:04 pm

    🙂 da…sper sa fie doar o astenie de martie…

     
  3. hairylemur

    Martie 14, 2007 at 10:08 pm

    Exact asa mi se intampla si mie, doar ca nu numai primavara, adica sa fiu molesit toata ziua si cand ma pun in pat sa-mi sara brusc somnul si sa incep sa ma uit la tv sau pe pereti in speranta ca voi adormi in scurt timp, dar asta nu se intampla. Cred ca cea mai nashpa experienta de felul asta a fost odata cand dupa o zi in care mai mult m-am tarat de oboseala decat am facut altceva pe la 22 am incercat sa ma culc si am tot incercat pana pe la 4 cand intr-un final am adormit.

     

Lasă un răspuns

 
