RSS

As vrea sa te cunosc

17 Mar

Mi s-a intaplat de multe ori sa intalnesc oameni pe care as fi vrut sa-i cunosc, as vrut sa-mi fie prieteni pentru ca aveau ceva aparte. Oare ce poate sa iti placa la o persoana pe care nici nu o cunosti? Poate ochii, poate faptul ca e un proscris sau poate te indragostesti de mediul ciudat in care traieste; si ai vrea si tu sa faci parte un pic din lumea lui bizara. Poate e ca la teatru intr-un fel…doar privesti dar nu poti sa te implici, cu toate ca ai vrea.

Ce vreau eu sa spun? O sa fiu mai detaliata…dedic acest post unor 3 persoane despre care as vrea sa stiu mai multe dar cu care nu o sa intru vreodata in contact.

Imi amintesc de Milena…Eram mica atunci si ma jucam cu prietenele mele pe afara. Pe ea nu o cunoasteam personal…era ceva de genul prietena unei prietene, dar nu ni s-a facut niciodata cunostinta. Imi placea ca era baietoasa si avea un fel de privire profunda si as fi vrut sa fim prietene…dar nu am schimbat vreodata un cuvant, doar priviri. Am revazut-o acum ceva timp si mi-a parut la fel. Am trecut pe langa ea si ne-am aruncat aceeasi privire goala si rece.

Asta vara l-am cunoscut pe Hades. Nu ii stiu numele adevarat dar am descoperit ca nu era un stapan al Infernului, asa cum ii spunea nick-ul. As spune despre el ca e cea mai ciudata persoana pe care am intalnit-o. Familia il ura, sau cel putin asa spunea el. prietenii il urau…ca si cum ar fi fost o povara pentru intreaga omenire. Am discutat o singura data cu el si am avut o discutie bizara despre culori. Insa intre noi totul s-a rezumat la culori si nu am mai aflat nimic de el de atunci….

Ultimul dar nu cel din urma despre care voi vorbi este baiatul din blocul de vizavi. Nici macar nu stiu cum arata dar dupa aparente as zice ca are in jur de 13-14 ani. Ce ma fascineaza atat de mult la el? Ei bine, camera lui. O camera luminata  intr-un bleo ciudat cu peretii plin de postere pe care incerc de atat de mult timp sa le identific. Mi-am dorit de atatea ori sa pot zbura pana la geamul lui si sa-i privesc camera…but that’s not gonna happen…si nu o sa stiu niciodata.

As vrea sa va cunosc si ma doare „niciodata”…..pentru ca uneori visele te lasa cu buza umflata.

 
5 comentarii

Scris de pe Martie 17, 2007 în Amintiri

 

5 responses to “As vrea sa te cunosc

  1. silvia

    Martie 26, 2007 at 9:26 pm

    cam in fiecare zi trec pe langa oameni care-mi atrag atentia si as vrea sa intre in viata mea si nu am cum sa fac asta cu fiecare. insa am incercat o data cu un strain care apoi mi-a devenit cel mai bun prieten 🙂

     
  2. darkjade

    Martie 27, 2007 at 1:43 pm

    🙂 cred ca mie mi-e teama de respingere

     
  3. cris

    Martie 23, 2008 at 4:19 am

    cred ca miar fii frica de ce fel de pers ar putea fi

     
  4. darkjade

    Martie 23, 2008 at 12:23 pm

    daca nu incerci nu ai de unde sa stii! asa ca de ce nu?:)

     
  5. Andrei

    Martie 23, 2008 at 10:43 pm

    weird shit… mie nu-mi apare post-ul asta pe prima pagina a blogului tau 😛

     

Lasă un răspuns

 
