RSS

Intalniri neasteptate

26 Mar

Pare uneori un pic ciudat cand gandurile noastre devin realistate. De ce? Pentru ca incepi sa te intrebi apoi daca s-a intamplat pentru ca tu iti doreai asta atat de mult. Oare gandurile tale pot influenta realitatea? Si daca e asa de ce se intampla asta numai pentru anumite ganduri? Lista mea de intrebari poate continua la nesfarsit dar sa spun ce am de spus …

Ma plimb de cele mai multe ori singura si incep sa imi doresc in mod repetat sa ma intanesc cu cineva cu care nu m-am mai intalnit de mult. De cele mai multe ori imi doresc sa ma intalnesc cu vechii prieteni pentru ca a trecut atata timp si ne-am schimbat si eu si ei…Poate ca mi-e dor de vremurile de demult. Insa uneori chiar mi se intampla ca gandurile mele sa devina realitate.

Cele mai vechi experiente de acest gen dateaza din scoala generala. In weekend ma duceam in parc cu parintii iar la drumul de intoarcere, nu stiu de ce, imi aminteam de colegii de „suferinta” din bancile scolii si imi doream sa ma intalnesc cu cineva chiar daca urma sa ii vad ziua urmatoare. Nu mica mi-a fost surpriza cand de cateva ori chiar mi s-a implinit dorinta 🙂 .

Asta iarna am patit-o din nou…avusesem o zi grea si deprimanta si m-a scos cineva la o plimbare. Ochii mei cautau goi in jur si nu imi doream decat sa ma intalnesc cu o anumita persoana si….in mod absolut ciudat ne-am intalnit. Nu stiu cum s-a intamplat asta dar cu siguranta m-a facut sa zambesc si sa ma uit satisfacuta spre cer pentru a-i multumi stelutei mele norocoase.

Sa fie coincidenta sau puterea mintii? Cu siguranta coincidenta dar imi place sa cred ca si mintea mea are un cuvant de spus…

 
3 comentarii

Scris de pe Martie 26, 2007 în Enigme

 

3 răspunsuri la „Intalniri neasteptate

  1. hairylemur

    Martie 26, 2007 at 8:22 pm

    Ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea intampla… 🙂

     
  2. Diana

    Martie 27, 2007 at 9:23 pm

    si mie mi se intampla uneori sa ma intalnesc cu persoane la care ma gandesc, desi sansele de a ma intalni cu acele persoane in acel loc sunt destul de mici. In ultimul timp mi se intampla mai rar acest lucru; perioada de culme a fost liceul. Astfel de intalniri neasteptate le asociez cu un anume tip de energie, de entuziasm si de sentimente pe care le am pentru ca de fiecare data cand avea loc o astfel de intalnire putin probabila aveam o stare de spirit deosebita, pe care o incercam arareori.
    (e o explicatie ciudata, nici nu am gasit prea bine cuvintele pe care sa le folosesc, dar am vrut sa o impartasesc cu tine)
    bye 🙂

     
  3. cris

    Martie 23, 2008 at 4:37 am

    nu pre cred in puterea minti cred in cea ce vad si in ce aud imi place sa cred ca sunt adevarate dar stiu ca,cateodata ma mint pe mine si nu are rost cred eu

     

Lasă un răspuns

 
