RSS

Insomnie

01 Apr

Chiar acum cateva clipe vorbeam cu un prieten…imi admir pisica si as vrea sa fiu si eu ca ea din anumite privinte, cum ar fi posibilitatea de a dormi oricand si oriunde. Eu nu sunt ca ea si ajung sa o invidiez teribil in lungile mele nopti de insomnie.

Stiu ca o sa am insomnie inainte de a pune capul pe perna pentru ca nu ma simt deloc obosita. Incerc sa-mi inoculez ideea ca sentimentul acesta ciudat trebuie ignorat caci tocmai a trecut o zi plina in care am umblat de colo colo si deci trebuie sa fiu obosita. Insa nu e asa de simplu. In intuneric, sub patura, gandul incepe sa zboare intai la chestii dragute din trecut, apoi ajunge la scenarii fanteziste. Ce scenarii…ma fac sa tresar de fericire…

Timpul trece alarmant de repede si mintea oboseste. Ma uit la ceas si e demult trecut de 3. Ma decid sa nu ma mai gandesc la nimic si sa adorm. Insa nimic nu e pe placul meu; patura pare prea grea iar perna prea calda si simt ca ma sufoc. Gandul a obosit sa mai creeze file din povesti si s-a pierdut undeva in cotidian. Parca ma incearca foamea. Imi vine brusc in minte tocana mamei de vineri. Cum ar fi daca m-as scula din pat si as manca ceva? Nu…nu e o senzatie reala, mi-am spus. Doar ca acum mintea parca s-a aliat cu stomacul si nu ma lasa sa adorm. Daca as adormi macar un pic, macar 5 minute senzatia asta ciudata ar disparea.

Spre ziua atat mintea, stomacul cat si patul mult prea cald au renuntat sa comploteze impotriva mea. Poate s-au plictisit sau poate ca au obosit si ele si m-au lasat sa adorm pentru vreo 2 ore. Si a fost un somn cat pentru o noapte intreaga caci visele m-au dus dintr-o lume in alta si nu m-au lasat sa ma plictisesc.

 
3 comentarii

Scris de pe Aprilie 1, 2007 în Zi de zi

 

3 răspunsuri la „Insomnie

  1. L.K.

    Aprilie 3, 2007 at 11:30 am

    Hmm…Eu citesc inainte de culcare si intotdeauna imi vine somnul la timp. Si am observat ca, daca citesc intr-o limba pe care nu o stiu prea bine, dupa vreo 2-3 pagini ma ia somnul…Deci asta ti-as recomanda, insa ai grija sa nu fie cartea prea interesanta! 🙂 Si nu te forta sa adormi, si nici nu te gandi cu frica la asta, adormim cand suntem relaxati…

     
  2. Irina

    Aprilie 4, 2007 at 10:16 pm

    Insomnia… am fost bantuita de acest lucru si mai sunt nopti in care incerc sa adorm (chiar numar oitele care sar gardul dar se intampla o chestie ciudata si se impiedica una si toate se impiedica si asa se duce putinul somn pe care il am).
    Am citit recent Fight Club si tipul jucat de E. Norton avea aceasta problema parca sa dus la intalniri de grup pe diverse teme (am tinut minte cea cu cancerul de prostata)
    Sincer sper sa reusesti sa ai parte de un somn dulce si scapi de nevoie to hit the self destruct button (asta simteam eu cand aveam insomni)!

     
  3. darkjade

    Aprilie 5, 2007 at 1:30 pm

    :)) interesanta ideea…la faza cu reuniunile. Tin minte ca dupa prima reuniune a reusit sa doarma ca un prunc. Insa sincer nu am de gand sa ma duc si eu la astfel de intalniri 🙂 …

     

Lasă un răspuns

 
