RSS

Ma enervezi fara motiv

05 Apr

…doar prin simpla ta prezenta, doar pentru ca stiu ca existi, sau poate pentru ca ai suvite blonde, pentru ca ma intrebi prea multe si eu n-am chef sa raspund sau pentru ca imi ceri ajutorul cand eu imi savurez desertul.

Ce experienta neplacuta, ce sentiment de aparenta ura inexplicabila! Ce e mania? Poate ar trebuie sa stiu asta cel mai bine pentru ca ma enervez prea mult si prea repede. Incerc sa ma abtin dar nu pot pentru ca am prea multe de criticat si esti prea imperfect. Urasc unele chestii la tine doar pentru ca nu as face asa sau pur si simplu nu imi place ca ma deranjezi din starea mea de nepasare.

Micile mele antipatii provin din viata cotidiana caci sunt figuri care nu imi plac si fata de care simt o anume stare de iritare. Eh, asta n-ar fi nimic dar culmea este ca am o adevarata antipatie pentru o persoana pe care o cunosc doar din auzite. Mi-as dori sa facem cunostiinta, sa dam mana si sa ii spun: „Stii ca nu imi placi?”.

Din starea de nervi provine comportamentul necivilizat. Si atunci tip sau spun pur si simplu fuck off pentru ca nu am chef de tine. De unii nu am chef niciodata asa ca ma comport ca un vesnic necivilizat.

As vrea sa spun acum ca imi pare rau pentru tot dar nu pot…pentru ca stiu ca as proceda la fel intr-o viitoare situatie si scuzele mele ar fii de prisos. Asa ca o sa continui sa visez in fiecare noapte inaite de a ma cuprinde somnul cum ar fi fost daca astazi as fi avut o zi fara pacat! Dream on…

 
7 comentarii

Scris de pe Aprilie 5, 2007 în Zi de zi

 

7 responses to “Ma enervezi fara motiv

  1. Irina

    Aprilie 5, 2007 at 10:30 pm

    Ma uimeste numarul de persoane la care in cursul unei zile imi vine sa le zic „you are stupid”.
    Sa nu mai vorbim de “Stii ca nu imi placi?” si si ca nu ma intereseaza viata ta
    Daca gasesti vreodata un loc cu lume pe placul tau (cea ce inseamna ca sunt probabil si pe al meu) call me ;;) I need saving!

     
  2. darkjade

    Aprilie 5, 2007 at 10:36 pm

    :)) greu de crezut ca o sa gasesc un astfel de loc prea curand!

     
  3. Deea

    Noiembrie 13, 2007 at 12:54 am

    Eu sunt o fire calma..sensibila, dar iubitul meu se enerveaza foarte repede, si fara motiv…D multe ori nu mai suport, dar il iubesc foarte mult, si miar placea sa stiu daca se poate face ceva……….nu stiu orice…ceva care sa-l ajute sa scape macar de o parte din nervi. Ne iubim foarte mult si avem incredere reciproca, dar cand nu sunt cu el e foarte gelos si are impresia ca il insel…chiar daca stie ca nu as face-o niciodata…Ce sa fac? Chiar vreau sa fie bine si sa nu ne mai certam…..

     
  4. darkjade

    Noiembrie 13, 2007 at 11:29 am

    hmmm…si eu sunt cam in situatia lui si nu prea ma calmeaza nimic. Ar trebui sa porti o discutie mai lunga cu el pe tema geloziei si starilor de enervare fara motiv. Poate o sa inteleaga ca nu are motive de suparare.

     
  5. sorina

    Iulie 11, 2010 at 7:55 pm

    buna,
    si eu ma enervez foarte repede si ma descarc mereu pe prietenul meu ca el imi iese primul in cale si as vrea din sufletul sa nu mai fiu asa.daca imi spune ceva si nu-mi place nu mai vorbesc cu el cu orele.daca pleaca undeva si sta prea mult (4-5 ore)atunci ma cert cu el.il iubesc ffff mult si nu vreau sa al pierd.as vrea sa ma ajutati cu cateva sfaturi va rog sorina

     
    • darkjade

      Iulie 11, 2010 at 8:37 pm

      Draga Sorina,

      Nu stiu cat de bun consilier sunt, dar si eu am o fire la fel de vulcanica asa ca o sa incerc sa iti dau cateva din sfaturile pe care mi le dau altii mie. Uneori chiar functioneaza. Incearca sa te gandesti la altceva cand simti ca incepi sa te enervezi (de exemplu filmul de aseara, sau cartea pe care o citesti etc).
      Ar fi super sa ai un sac de box, de exemplu :). Eu intotdeauna reusesc sa ma descarc fizic atunci cand sunt nervoasa.
      Mult succes si incearca sa te controlezi!

       
  6. Stanescu Gina

    Iulie 11, 2015 at 12:58 pm

    dovedit stiintific ca daca te enervezi fara un motiv, iti lipseste cineva! deci daca esti cu el….poate nu e el acela care iti lipseste!

     

Lasă un răspuns

 
