RSS

“10 intamplari si o minune plus doua stele paralele”

14 Apr

Kawakawa imi adreseaza din nou o provocare interesanta….sa spun despre 10 minuni recente din viata mea. Eh minuni se mai intampla, dar poate ca nu in fiecare zi, poate ca nu in ultimul timp sau poate ca unele minuni prefer sa le pastrez doar pentru mine si sa zambesc atunci cand imi voi aminti de ele. Asa ca lista va contine mai mult intamplari ce mi-au adus o nota de buna dispozitie zilele astea:

1. Mi-am gasit un nou cantec de suflet 🙂 . Pentru mine asta inseamna o melodie care sa ma faca sa simt fiori atunci cand o ascult si sa ma intreb cum au reusit oamenii astia sa creeze ceva atat de frumos. Oamenii sunt de-a dreptul uimitori iar muzica este cu siguranta una dintre cele mai mari creatii. Si ca sa nu mai lungesc este vorba….melodia de mai sus este „Wilder Wein” – Rammstein (ce formatie geniala).

2. Am reusit sa imi downladez de pe dc++ un film de care mi-era foarte dor: „From Dusk Till dawn – The Hangman’s Daughter” , unul din filmele mele favorite cu vampiri.

3. Nu am mai visat foarte urat saptamana asta. Si chiar daca somnul imi este destul de tulburat de nenumarate treziri, spre dimineata devine dulce si plin de vise frumoase si linistitoare.

4. Mi-am dat seama ca pe lumea asta sunt oameni care chiar ma iubesc ( I was so stupid to think that I was so alone). Chiar astazi mi s-a spus: nu esti niciodata singura. (asta e chiar o minune).

5. Am terminat de scris un plictisitor proiect la didactica informaticii. Nu stiu cum o sa fie apreciat dar macar am scapat de stres.

6. M-am decis sa ma reapuc de sport la vara (sper sa ma tin de cuvant).

7. Maine imi pun tus la imprimanta si pot sa imi scot niste poze cu Lestat (eroul din „Interviu cu un vampir”) si sa mi le pun pe usa.

8. Azi m-a sunat o prietena de care mi-era dor.

9. M-am uitat de dimineata in oglinda si mi-am dat seama ca nu arat atat de urat pe cat credeam

10. Marti ma duc sa-mi cumpar tricou cu Rammstein sau cu Guns’N’ Roses. 🙂

 
Un comentariu

Scris de pe Aprilie 14, 2007 în Diverse

 

Un răspuns la „“10 intamplari si o minune plus doua stele paralele”

  1. kawakawa

    Aprilie 18, 2007 at 9:37 pm

    Sa nu-ti fie cu suparare, dar e stiut faptul ca daca asculti muzica tare pana tarziu, inainte de a merge la culcare, ai somnul nelinistit.
    Ai facut vreo legatura intre filmele cu vampiri pe care le vezi si cosmarurile de care pomeneai? Visele nu sunt decat o combinare intre ceea ce am trait in ultimele zile si ne-a marcat (intr-un fel) si ceea ce ne imaginam ca vom trai/am putea trai (fie ele bune/rele).
    Think about it.

     

Lasă un răspuns

 
