RSS

Colectia de poze

17 Apr

Uneori ma simt ca o batrana ingropata in amintiri. Imi amintesc de nasa mea…de fiecare data cand mergeam la ea observam zecile de poze puse sub geamul de pe masa. Ma intrebam daca ii cunoaste pe toti sau daca nu…Ma intrebam de ce se uita cu atata placere la poze si de ce povesteste atat de entuziasmata despre fiecare in parte. Eh, poate am imbatranit, dar astazi, cand mi-am facut curat in colectia de poze din calculator am avut si eu un sentiment ciudat…m-am simtit ca ea…cred ca am inteles-o.

Cele mai fascinante nu sunt pozele cu mine, caci pe mine ma stiu, ci nenumaratele poze aparent neinsemnate. M-a facut sa zambesc poza cu pucelusi din gospodaria bunicilor unei prietene, sau nenumaratele poze cu haine, cani, calculatoare sau pisici ale cunoscutilor. Tot la fel de fascinante sunt pozele cu necunoscuti…nu i-am vazut niciodata, dar stiu despre ei ca sunt amicii lui X sau Y.

Imi plac totodata pozele cu amici sau colegi. Am descoperit ca am destul de multe poze cu o persoana cu care nu am vorbit niciodata ci o cunosc doar din vedere….

Ah…cate amintiri …toate adunate pe un hard-disk si redate vederii de un monitor 🙂 !  Asta ma deosebeste de nasa mea, tehnologia mai avansata in redarea amintirilor…..in rest….sunt si eu batrana.

 
Un comentariu

Scris de pe Aprilie 17, 2007 în Amintiri

 

One response to “Colectia de poze

  1. Irina

    Aprilie 23, 2007 at 9:32 am

    a photo is a thousand words 😉
    ador pozele … stiai asta oricum… si inteleg oarecum sentimentul tau

     

Lasă un răspuns

 
