RSS

Imi place

07 Mai

Cineva imi spunea odata cand, eram in culmea depresiei un adevar general, si anume ca ar trebui sa ma bucur de lucrurile marunte ale vietii. Bineinteles ca nu are nici o semnificatie la momentul respectiv, dar in timp, peste luni si luni, ajungi sa te gandesti din nou la vorbele intelepte ale amicului. Asa ca, iata, pentru acele zile negre, care sper sa nu mai vina vreodata, dar si pentru micile placeri ale unei vieti normale, o lista cu ce imi place si ce ma face sa simt un pic de fericire.

Imi plac/ imi place:
-pisicile
-sireturile colorate
-tricourile negre
-jeleurile roz
-creioanele ascutite
-foile de hartie albe, abia scoase din pachet
-caldura cu care ma intampina patul meu in fiecare noapte
-paianjenii din baie ( da, stiu ca e ciudat, dar gasesc ceva fascinant la micutele fiinte ce stau atarnate de un fir invizibil)
-oglinda micuta si rotunda din sertarul de langa pat
-caietele cu coperti din „The Lord of the Rings”
-sa imi imaginez scenarii fanteziste in care salvez lumea (da, e adevarat, benzile desenate nu fac bine creierului)
-gustul apei reci atunci cand mor de sete
-spumantul de baie
-vata de zahar
-pasta de dinti sau guma de mestecat cu camfor
-visele de noapte din care ma trezesc zambind

 
2 comentarii

Scris de pe Mai 7, 2007 în Diverse

 

2 responses to “Imi place

  1. kawakawa

    Mai 31, 2007 at 11:51 pm

    „visele de noapte din care ma trezesc zambind”…hopa, nici nu vrem sa stim detalii😀.

    Cat despre caldura, si mie imi place (mai ales de cand am probleme cu articulatiile). Sa stii ca acea senzatie de cald si moale, specifica patului, o poti gasi si ziua, in … bratele unui ursulet [plinut] si dragastos😀.

     
  2. darkjade

    Iunie 1, 2007 at 8:11 pm

    🙂 si mie imi plac ursuletii de plus. Nu pot sa adorm daca nu am in brate un astfel de animalut!

     

Lasă un răspuns

 
