RSS

Vise de noapte

14 Mai

Creierul uman este fantastic! As vrea sa stiu cum functioneaza de creaza noapte de noapte asemenea scenarii. As vrea sa existe o masinarie care sa poata transpune un vis intr-un filmulet. Asa as avea mii si mii de filme cu mine (ce narcisista sunt!!!); dar lucrul absolut fabulos este ca nu sunt neaparat filme cu mine, ci filme cu mine si altii (pe care poate ii cunosc, poate nu o sa ii cunosc vreodata) implicati in situatii atat de neobisnuite. Ce inseamna neobisnuit? Ei bine, neobisnuitul este o minune la care visezi ziua, in amiaza mare, in timp ce te holbezi cu ochii la tavan. Nu pot sa descriu valul de bucurie pe care l-am simtit intr-un vis atunci cand l-am imbratisat pe Spider-Man (yes, I’m obsessed!).

Dar ca sa nu ma rezum la aventurile mele cu eroii benzilor desenate, as vrea sa dedic acest post unui jurnal ciudat in care am scris cam 3 ani de zile. Nu imi povesteam aventurile de zi cu zi pentru ca nu aveam ce sa povestesc, ci aventurile mele nocturne, din lumea viselor. Am obtinut astfel o colectie de mici povestioare trasnite, sau triste, ce m-au dus de la extaz la disperare uneori. Anul trecut am renuntat sa mai scriu pentru ca mi-am dat seama ca visele mele devin mult prea personale pentru a fi povestite unui caiet. Nu mi-as fi dorit ca cineva sa imi gaseasca intr-o zi caietul si sa descopere partile mele ascunse pe care le maschez zi de zi atat de bine.

Visele mele de acum difera fata de cele povestite in caiet. Parca totul a ajuns la o extrema…Nu stiu daca am cosmaruri, pentru ca visele mele, deloc frumoase, nu ma mai sperie. Am visat zilele trecute ca trebuia sa fac baie intr-o cada plina cu cioburi si ma taiasem peste tot. Ignoram insa sangele ce mi se scurgea pe picioare si imi scoteam cu nepasare cioburile din piele. Nu era nici durere, nici disperare; tratam totul ca pe un fapt normal, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.

Am si vise ceva mai placute, daca pot spune asta.Mi se intampla uneori sa visez aceeasi persoana cam 3-4 zile la rand. O da…cine spunea ca visele nu te pot face si fericit? 😀 E frumos sa vezi un chip de care iti e dor sau sa saruti buzele pe care le vrei atat de mult…

Uneori abia astept sa ma culc, mai ales cand mi-e dor de cineva sau de ceva deoarece stiu ca nu o sa fiu dezamagita si creierul meu o sa imi dea ceea ce vreau…chiar daca e doar o iluzie. Uneori sunt bune si alea!

 
16 comentarii

Scris de pe Mai 14, 2007 în Diverse, Science...

 

16 responses to “Vise de noapte

  1. eXstatic

    Mai 15, 2007 at 1:05 am

    I love it! 😀 Să ştii că visele, în mare parte, dau mesaje personale, cum bine ai sesizat… 😉 Dacă dai mai multă atenţie viselor, vei observa că ele îţi spun ceva, dar numai tu ştii ce.

     
  2. stormcloudi

    Mai 16, 2007 at 6:28 pm

    Inconstientul nostru este producatorul, regizorul si chiar actorul din visele noastre. Una ctor excelent as putea sa adaug… cate ipostaze diferita a avut de interpretat doar pt mine.
    Eu nu am mai avut de mult vise in care sa ma ranesc desi o chestie ciudata s-a intamplat aseara. Visam ca am un ghips la piciorul stang si in secunda urmatoare am avut o intindere nasoala de muschi la piciorul respectiv (weird).
    Iti doresc vise superbe 😀

     
  3. cristi

    Iulie 31, 2008 at 5:51 pm

    bunzaiua ultimu vis afost ca am fc dragoste cu o fata intrun veceu dupaia am adormit urmand ca veceu sa decaolze intrun fel tragandul o pasare eu din iel sarind direct intrun lac actiune petrecanduse la mine la tara…Inainte de visu asta am mai avut unu cu cineva care vroia sa ma omoare si eu trageam in el si cand sa ma omoare mam trezit un raspuns va rog..MULTUMESC MLT

     
  4. darkjade

    Iulie 31, 2008 at 7:21 pm

    @ cristi: eu una nu prea sunt in masura sa iti dau raspunsuri! 🙂 Poate insa te uiti prea mult la filme de actiune, altceva nu imi vine in minte.

     
  5. dolion

    August 23, 2008 at 10:31 pm

    Fara acea viata nocturna, viata paralela cum ii spun eu, n-as putea trai! Visele sunt cele ce-mi dau forta de a trai in aceasta lume cruda; abia astept lasarea serii sa-mi continui viata mea secreta!

     
  6. Deea

    Iunie 20, 2009 at 1:21 pm

    Ma regasesc intru totul in ceea ce ai spus tu. 🙂 Fara vise, lumea diurna ar fi monotona, n-ai avea la ce sa te gandesti mereu pe parcursul zilei si(eventual, poate fac un pleonasm) n-ai avea cum sa visezi pur si simplu! :)) Unele persoane(categorie din care fac si eu parte), ale caror imaginatie poate depaseste limitele normale, viseaza ceea ce ele isi DORESC sau lumea in care traiesc le joaca feste in creier.
    De exemplu, eu si tatal meu avem mici „conflicte” zilnic, si de multe ori se soldeaza cu usi trantite(de mine, evident) sau lacrimi(depinde cat de furioasa sunt; asta-i felul meu de a ma descarca, chiar si in vis). Am visat odata ca-l bateam cu chitara mea electrica, si da-i, si da-i, nu-l nimeream(din cauza unei bariere O.o-prea multe filme Sci-Fi…) si mergeam intr-un carusel dupa aceea si cantam. Pur si simplu plangeam de mama focului, chiar si cand m-am trezit. Faza e ca imi doream sa-mi pedepsesc intr-un fel tatal.
    Dupa cum vezi, vorbesc mult(considerand un handicap chestia asta…). In concluzie, fara vise n-ai mai fi considerat un om 🙂

     
  7. darkjade

    Iunie 20, 2009 at 2:08 pm

    @ Deea: Probabil ca e o binecuvantare ca poti sa te descarci in vis! 🙂 majoritatea dintre noi si acolo suntem inhibati.

     
  8. bogdanel

    August 3, 2009 at 4:49 pm

    Mi se intampla ca de vreo 3-4 zile visez aceeasi persoana intruna… De ce????? care imi poate da si mie un raspuns??multumesc

     
  9. ioana

    Ianuarie 5, 2010 at 7:55 pm

    De cand persoana draga m-a parasit fara sa isi doreasca (se afla la o distanta de mine, nu ne putem intalni si ne desparte multa lume), am avut trei zile la rand vise cu ea.I-am povestit varului meu despre noptile in care mi-am visat iubitul si mi-a spus ca atunci cand visezi o persoana de mai multe ori, acea persoana vrea sa-ti vorbeasca. Am gasit insa pe net la un site de interpretare a viselor ca acest lucru inseamna numai ca iti e dor de persoana respectiva si ii doresti numai bine. As vrea sa stiu care varianta este adevarata?

     
  10. darkjade

    Ianuarie 6, 2010 at 12:16 am

    @ Ioana: Visele sunt din pacate foarte interpretabile. Desigur, exista si cazuri in care chiar au semnificatii asupra evenimentelor ce au sa urmeze, dar in cele mai multe cazuri sunt urmari ale propriilor noastre ganduri si obsesii.

     
  11. Geo

    Mai 4, 2010 at 12:55 am

    Am avut o iubita timp de 2 ani,de 7 luni nu mai suntem impreuna:|de atunci o tot visez nu in fiecare noapte da o visez la 2-3 zile ca ma impac cu ea ca ma saruta….as vrea sa stiu ce inseamna asta.Si ea ma visat intr-o noapte mi-a povestit.. ca m-am ridicat eu de la o masa si m-am dus la si am sarutat-o.si acuma recent a avut un vis ca venea o haita de caini spre ea,ea a sarit in spatele actualului prieten iar eu incercam sa le dau de mancare sa ma imprietensc cu ei….ce inseamna asta.

     
    • darkjade

      Mai 5, 2010 at 1:39 pm

      Din pacate acesta este un simplu articol. Nu te pot ajuta cu interpretari.

       
  12. JustForYou

    Decembrie 4, 2010 at 8:58 pm

    Geo eu cred ca tu inca o mai iubesti sau tii la persoana respectiva cred ca in subconstientu tau despartirea a fost o gresala repet e doar parerea mea!
    Si cu privire la articol frumos descris chiar imi place si deobicei visele ne reflecata dorintele si uneori chiar si lucrurile facute cu o zi inainte sau poate anul trecut.

     
  13. ovidiu5700

    Februarie 14, 2011 at 7:29 pm

    odata, am visat ca … ma intreb oare sunt nebun? … am visat ca o entitate intunecata a pus stapanire pe mine si ma zbateam in somn, apoi fratemiu m-a trezit. un alt vis care m-a facut sa tremur a fost sfarsitul lumii. am visat ca s-a deschis cerul 2 si apoi m-a trezit fratemiu. aaa si sa nu uit, am visat cand eram mic ca m-a rapit chuckie, cred ca stii filmul :)…filmul asta mi-a terorizat anii copilariei. am vazut doar episodul in care a fost adus el in casa, cumparat de la magazin, apoi in acelasi episod a si ars..acuma iti spun ca prin vis secventele de atunci. si ia ghici, acuma la 23 ani am avut curajul sa vad toate episoadele:).

     
  14. darkjade

    Februarie 15, 2011 at 9:22 pm

    Eu am visat odata ca eram un borcan si stateam pe masa, asa ca nu sunt in masura sa judec nebunii :))

     
  15. andreea

    Aprilie 27, 2011 at 8:06 pm

    Buna….in fiecare noapte de 2 luni jumatate visez un barbat de care mi-a placut candva dar cu care nu am avut o relatiie…doar cateva cuvinte schimbate la job…poate ma puteti ajuta ,sa imi spuneti ce inseamna…

     

Lasă un răspuns

 
