RSS

Blind Guardian in Bucuresti

19 Mai

Aveam nevoie de o pauza, de ceva iesit din comun. O buna modalitate de a iesi din cotidian a fost concertul Blind Guardian de ieri seara. Let me tell you about it! 🙂

Am ajuns relativ devreme si era putina lume. M-am gandit ce naiba, chiar e atat de putina lume care asculta Blind Guardian? Lumea a mai venit pe parcurs ce-i drept, de am ajuns la recitatul BG sa stau de-a dreptul inghesuita. Inceputul concertului a fost….ploios. De ceea ce imi era frica nu am scapat. De ce trebuie sa ploua cand iti e lumea mai draga? Eh…asta e. Concertul de deschidere Trooper nu a fost exact ceea ce imi doream eu. Si nu ma refer aici la prestatia formatie, destul de buna de altfel, ci la ploaia agasanta ce m-a obligat sa ma inghesui intr-un colt, de unde nici nu vedeam bine scena.

Si cum nu sunt o persoana atat de ghinionista, am avut placuta surpriza ca ploaia sa se opreasca atunci cand BG si-au inceput recitalul. Ce pot sa spun…pur si simplu nu am cuvinte! A fost superb! Nici nu m-as fi gandit ca pot canta atat de bine live. Multimea era extaziata. Il tin minte pe baiatul din fata…era atat de patruns incat la un moment dat m-am dat mai in spate sa nu ma trezesc cu un cap in gura 🙂 . Pletele in vant fluturau peste tot. La un moment dat m-am trezit ca pe fata nu imi erau aruncate doar propriile suvite…ci mai erau si ale fetei din stanga. Nici nu mi-as fi dat seama, dar parca parul de pe fata mea, era mai moale decat al meu….

Mi-a parut rau cand a trebuit sa plec…as fi vrut sa nu fi plecat niciodata. Au ramas decat amintiri frumoase..si o febra musculara destul de nesuferita in zona gatului!

 
5 comentarii

Scris de pe Mai 19, 2007 în Entertainment

 

5 responses to “Blind Guardian in Bucuresti

  1. Cosu

    Mai 21, 2007 at 12:56 pm

    RRRROCK!

     
  2. darkjade

    Mai 21, 2007 at 1:19 pm

    🙂

     
  3. IROaNa

    Mai 21, 2007 at 7:14 pm

    hai sa-ti spun eu experienta mea la BG…sunt o mare fana BG..am ajuns a 2-a acolo..mai era o singura persoana..ma gandeam sa plec de dimineata ca sa fiu sigura ca sunt printre primii:)) (nu sunt din Bucuresti)… am fost in primul rand..am cantat toate piesele am facut hb..am stat la trooper in fatza pana m-a udat din cap pana in picioare si nu m-am gandit o clipa sa ma misc de acolo! BG au fost extraordinari!! nici acum nu pot sa cred ca am fost la un concert bg in primul rand..si ca Hansi sau Andre treceau pe acolo( in zona mea..unde eram eu si prietenii mei ..fani BG de cv timp)si zambeau:) am prins 2 pene ..cea a lui Markus si cea a lui Andre si una i-am dat-o prietenei mele..eu pastrand-o pe a lui Andre bineinteles…am autograf de la ei pe coperta albumului A Twist in the Myth si am facut poze cu ei si am vb cu ei si i-am imbratisat! ce-mi puteam dori mai mult de atat? e un vis indeplinit:) si am vrut sa impartasesc asta cu voi ca sa vedeti ca totusi e o formatie apropiata de fani si …they rule the German power metal scene

     
  4. Marco

    August 25, 2007 at 9:57 pm

    serios? ai vorbit cu ei? ai facut poze cu ei? cum dracu?… ia zi-mi si mie te rog.. poate poti sa imi trimiti si mie pozele…

     
  5. Dic

    Octombrie 30, 2007 at 11:40 pm

    Hi all! Here you can buy cheap and download all of Blind Guardian albums.

     

Lasă un răspuns

 
