RSS

Elevii si bancile lor

25 Mai

Fiecare dintre noi, fie cam terminat scoala, fie ca nu, am petrecut o gramada de timp intr-o banca mica, murdara, mazgalita excesiv si anume banca de la scoala. Nu zic ca nu sunt si cazuri in care banca este o adevarata icoana, fara urma de pix. Dar ce folos? Ce sa faci in orele de plictiseala daca nu sa citesti mesajele lasate de colegii tai ce au terminat demult scoala si sa lasi la randul tau astfel de amintiri. Da, stiu, nu am spirit civic! Nu respect bunurile comunitatii…I’m a punk!

Azi ma plictiseam. Nu aveam la ce sa ma uit. Informatiile de pe tabla erau multe si mai mult de atat, erau nefolositoare pentru ca nu ni se cer la examen. Si atunci am inceput sa studiez peisajul. Colegii din spate zaceau intr-o apatie crunta. Colega din dreapta citea o carte. Alte doua colege din fata scriau de pe tabla. Eu vroiam sa fac altceva, asa ca am inceput sa citesc ce scrie pe banca. Foarta interesante descoperirile ce le-am facut! Am gasit o descompunere de polinoame…bleah! Sunt satula. Insa am gasit si altceva. Versuri din H.I.M (Poison Heart)! O da!!! O stea in 5 colturi si undeva in mijloc scris black metal! Am completat si eu textele de pe banca cu o heartograma! Deh, sa-mi las si eu amprenta.

Si apropo de elevi si banci, azi am terminat oficial cu dusul la scoala…urmeaza sesiunea si apoi 3 luni de vacanta. O sa imi fie totusi dor de banci si nu numai…

photo-0038.jpg

Banca mea de astazi…

 
3 comentarii

Scris de pe Mai 25, 2007 în Zi de zi

 

3 responses to “Elevii si bancile lor

  1. stormcloudi

    Mai 29, 2007 at 10:22 pm

    Ai o banca originala 😉 ce e drept

    Banca mea e oarecum nouta si doar eu am avut onoare sa o mazgalesc … cred ca am desneta niste ochi furiosi pe undeva si am scris „it don’t matter to the sun”:))

     
  2. un monstrulec

    Iunie 8, 2007 at 11:11 am

    studenta la universitatea bucuresti, mate sau info? 🙂

     
  3. darkjade

    Iunie 10, 2007 at 7:16 pm

    mate-info 😉

     

Lasă un răspuns

 
