RSS

Arhive zilnice: iunie 4, 2007

Despre prietenie

Anul trecut am primit de ziua mea o carticica tare speciala, cu citate despre prietenie. Mi-a facut placere sa o rasfoiesc si sa incerc sa ma regasesc in cateva citate. Mai mult, am incercat sa imi gasesc prietenii in aceasta carticica. Si am gasit cate unul aruncat pe cate un colt de foaie si mi-ar fi placut sa fac pentru fiecare dintre ei cate o mica scrisoare cu citatul ce il/o reprezinta. As fi vrut sa i-o dau si sa ii spun asta esti tu pentru mine si iti multumesc!

„Prietene. Tu nu astepti niciodata prea multe de la mine. Si te bucuri sincer cand reusesc, iar greselile mele nu te deranjeaza. Ma ajuti cat poti de mult – dar, ceea ce e mai important, tu esti pur si simplu, mereu acolo.” Wendy Jean Smith

„Un prieten inseamna libertate. Prietenul e cineva care ne acorda spatiul si libertatea de a fi”. Debbie Alicen

„Viata nu reprezinta nimic fara prietenie”. Cicero

„Nici nu ma indoiesc ca mi-am meritat dusmanii, dar nu cred ca mi-am meritat prietenii”. Walt Whitman

„Prietenul adevarat este cel care vine cand toti ceilalti pleaca.” Walt Winchell 

 
3 comentarii

Scris de pe iunie 4, 2007 în Diverse