RSS

Ma droghez cu Internet

06 Iun

Aproximativ trei zile am deschis un calculator pustiu, limitat. Nu aveam in el decat minunile adunate de ceva ani si cateva joculete plictisitoare. Insa ma simteam ca si cum as fi stat in fata unei porti inchise si nu puteam sa intru oricat m-as fi straduit. Incercarile repetate de resetare a modemului si de a umbla pe la firele ce-mi aduceau drogul sub ochi au fost inutile. Ma gandeam: „calm! nu dispera! O sa se repare!”. Insa am avut momente cand am simtit ca depresia chinuitoare de anul trecut ma cuprinde din nou. Luni seara m-am refugiat in camera mea si simteam ca vreau sa evadez. Imi venea in cap reclama stupida, de la C-Zone parca, si replica de final: „Acum sunt liber!”.

Azi de dimineata au venit doi indivizi plictisiti de viata parca, si mi-au umblat pe la cabluri si minune…INTERNETUL merge. Am simtit drogul cum mi se scurge  prin vene cand am vazut ca beculetele de la modem se aprind din nou.

As vrea sa spun ca am exagerat in acest post si am grait ca o paranoica snoaba si rasfatata. Dar nu e asa. Lumea mea ar fi cu siguranta mult mai trista si as fi mult mai izolata daca nu m-as droga cu INTERNET. Imi pare rau, sunt dependenta…

 
4 comentarii

Scris de pe Iunie 6, 2007 în Science..., Zi de zi

 

4 responses to “Ma droghez cu Internet

  1. stormcloudi

    Iunie 6, 2007 at 10:58 pm

    Join the club!
    Cand mi-au adus calculatorul de la reparat primul lucru care l-am facut nu a fost sa vad ce fisiere, poze au putut fi salvat ci sa vad daca imi merge net-ul.
    NU era pus cum trebuie si era destul de traziu ca sa sun pe cineva si dependenta mea de internet e atat de mare incat am incercat sa il instalez. Si am reusit (sunt destul de mandra de acest lucru)!

     
  2. eXstatic

    Iunie 7, 2007 at 4:42 am

    Waw, sunt şi eu ca voi! 😀 Mă declar dependent de net!

     
  3. darkjade

    Iunie 7, 2007 at 1:31 pm

    ar trebui sa ne lasa, dar e asa greu….

     
  4. ovidiu5700

    Februarie 14, 2011 at 7:21 pm

    :))…nu pot spune ca ma droghez cu internet dar imi place sa stau pe el. dar daca nu il am nu e nimic. nu tremur :))….ma enerveaza ca de fiecare data cand iti las un comentariu imi vine email si merge greu internetul la mine

     

Lasă un răspuns

 
