RSS

Tu ce vezi?

14 Iun

Exista o stare in care cadem cu totii, zi de zi, dar poate nu avem prea mult timp sa reflectam la ea. Intr-un film vazut demult, Tinkerbell ii spunea lui Peter Pan ca o sa fie mereu cu el in starea aceea magica, atunci cand nu e nici adormit nici treaz.

Iubesc aceasta dulce picoteala, dinaintea somnului, cand imi dau seama ca inca nu am adormit dar totusi imi simt creierul cum incepe sa evadeze intr-o lume de imagini. Cand imi vine in minte multimea de imagini aleatoare si cotidiene stiu ca nu mai am mult si am sa trec in lumea viselor. Magia acestei stari consta in faptul ca e ca si cum as lua un anestezic pentru suflet. Oricat de suparata sunt parca nu mai simt nimic..decat multa liniste si ma las purtata de imagini.

Dar despre ce imagini vorbesc? Ei bine…despre aproape orice; azi noapte de exemplu vedeam masa si un pahar cu vin, gol pe jumatate, o mana care se intindea sa il ia, apoi am vazut o imagine din filmul de dimineata, drumul nesfarsit printr-o padure; a urmat un cablu alb din care ieseau alte doue fire colorate, unul galben si altul rosu, o creanga de copac ce se clatina in bataia vantului, buretele din baie si poate si altele.

Acestea nu sunt vise pentru ca stiu ca nu dorm, sunt doar imagini care imi vin in minte. Oare altii ce vad?

 
2 comentarii

Scris de pe Iunie 14, 2007 în Zi de zi

 

2 răspunsuri la „Tu ce vezi?

  1. stormcloudi

    Iunie 14, 2007 at 4:12 pm

    Eu vad inceputul visului 🙂
    Ma gandesc la o chestie si apar imagini prin capusorul meu si apoi adorm si acele imagini continua.
    Subconstientul meu e un regizor bun pt visele mele.

     
  2. eXstatic

    Iunie 16, 2007 at 1:08 am

    Ultima dată am văzut o femeie singură cu un copil căruia nu ştia cum să-i explice că e mamă singură… Am văzut multe imagini…

     

Lasă un răspuns

 
