RSS

Caldura si sictir

25 Iun

Ma uit pe geam si mi-e lene sa ma misc. Mi-e lene sa respir parca…Nu imi place caldura de la pranz…te moleseste in asa hal incat nici nu mai poti gandi. Mi-am adus aminte de amaratii care dau bacul in perioada asta…N-as vrea sa fiu in situatia lor…

Eram in magazin si mi-era sictir. As fi vrut ca vanzatoare care m-a impins sa isi faca loc pana la casa sa zica pardon dar nu a facut-o. Poate nu ii pasa, poate nu vroia sa fie politicoasa sau poate nu stia ce e aia politete. As fi vrut sa nu fi simtit ca merg printr-un cuptor atunci cand am iesit din magazin.

Am ajuns acasa si mi-era cald. M-am gandit ca urasc caldura (chiar daca in general nu e asa). Gandul mi-a zburat brusc la oamenii fata de care am antipatii si mi-am dat seama ca pe unii ii urasc. Imi pare rau ca gandesc asa si stiu ca nu ar trebui. Uneori cand urasti te simti mai bine! Dar poate poate doar caldura care imi induce o stare de disconfort!

Imi pare rau ca ma comport asa! Poate o sa ma temperez pana maine!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Iunie 25, 2007 în Vremea, Zi de zi

 

Lasă un răspuns

 
